کرمی : تیم هندبال اراک از لیگ برتر حذف شد

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران ، تیم هندبال هپکو اراک با وجود ثبت نام و حضور در قرعه کشی لیگ برتر به دلیل مسائل مالی در هفته اول مسابقات حاضر نشد. با توجه به هماهنگی های انجام شده مقرر شد تا این بازی معوق شود.

کرمی : تیم هندبال اراک از لیگ برتر حذف شد

اما در هفته دوم لیگ و در شرایطی که از سوی مسئولین و مربیان این تیم خبر رسید که شهرداری اراک اسپانسر جدید تیم است، نماینده اراک در بازی که خود میزبان بود حاضر نشد. این تیم در هفته سوم لیگ هم به سبزوار نرفت تا سه هفته غیبت را برای خود ثبت کند.

به این ترتیب کار ادامه فعالیت این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون هندبال کشیده شد.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مصاحبه با خبرنگاران درخصوص تصمیم اتخاذ شده در جلسه عصر روز چهارشنبه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال گفت: تیم هپکو اراک با توجه به مسائل مالی و نداشتن اسپانسر به مسابقات نیامده است. هرچند شهرداری اراک برای یاری مالی این تیم اعلام آمادگی کرد اما در نهایت موفق نشد چرا که تیم داری در لیگ هزینه بالایی دارد. به هر حال نماینده اراک تا این لحظه خبری به ما نداده اند.

وی اضافه کرد : با توجه به اینکه تیم هپکو اراک در دو مسابقه حاضر نشده بود بر اساس آئین نامه کمیته مسابقات از دور مسابقات حذف شده است و از این هفته لیگ برتر مردان با 9 تیم برگزار می گردد.

کرمی در خصوص اعتراض شدید مدیر باشگاه تیم شهید چمران لارستان در به مسائل داوری در جریان هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان هم گفت : تکه هایی از فیلم مسابقه برای ما ارسال شده اما این فیلم ها برای تصمیم گیری قابل قبول نیست و باید فیلم کامل را ببینیم و اعلام نظر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 90

به "کرمی : تیم هندبال اراک از لیگ برتر حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی : تیم هندبال اراک از لیگ برتر حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید