یونان باید اصلاحات ساختاری بیشتری را اجرا کند

به گزارش بالیو، خبرنگاران: صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود هشدار داد دولت یونان باید اصلاحات ساختاری اقتصادی و اقتصادی بیشتری را در دستور کار قرار دهد.

یونان باید اصلاحات ساختاری بیشتری را اجرا کند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ صندوق بین المللی پول ضمن تقدیر از کوشش های انجام شده یونان برای کاهش کسری بودجه و ارتقای قدرت رقابت پذیری اقتصادی، هشدار داد، آتن باید اصلاحات ساختاری بیشتری را اجرا کند.

بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، یونان باید اصلاحاتی را در زمینه جمع آوری اقتصادیات ها، کاهش تعداد فرصت های شغلی در بخش عمومی و دولتی اجرا کند تا بتواند بر بحران بدهی و کسری بودجه و رکود اقتصادی غلبه کند.

یونان در سه سال اخیر بیش از 173 میلیارد یورو وام از شرکای اروپایی خود دریافت نموده است که این رقم معادل سه چهارم ارزش فراوری ناخالص داخلی این کشور است. یونان در ازای دریافت یاری های اقتصادی خارجی متعهد به اجرای سیاست های ریاضتی با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه شده است.

یونان در 6 سال اخیر به طور متوالی با کاهش رشد اقتصادی روبرو شده و ارزش فراوریات اقتصادی این کشور در این مدت بیش از 20 درصد کاهش داشته است. در این گزارش همچنین از ناکامی دولت یونان در مقابله با پدیده فرار اقتصادیاتی انتقاد شده است.

یونان با نرخ بیکاری 27 درصدی بالاترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای اروپایی در اختیار دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 308

به "یونان باید اصلاحات ساختاری بیشتری را اجرا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان باید اصلاحات ساختاری بیشتری را اجرا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید