2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر شکل گرفته است

به گزارش بالیو، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ریزی برای فعالیت 2 شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه اجرا شده که اکنون یک شتاب دهنده در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر شکل گرفته است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مسئولان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) سازمان ایمیدرو گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت های جدی داشته باشد.

وی اضافه نمود: براین اساس برنامه ریزی برای فعالیت 2 شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه اجرا شده و اکنون یک شتاب دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: شتاب دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است راه اندازی گردد.

حسینی تودشکی اظهار داشت: در این شتاب دهنده ها کسب و کار های مرتبط با حوزه معدن با موضوع توسعه شرکت های دانش بنیان پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرارداده است.

حسینی تودشکی اضافه نمود: موضوع مدرسه کسب و کار میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق بازرگانی تهران درحال پیگیری است که فضایی برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 702

به "2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید