2.5 میلیون بیمار خانه نشین فرانسه قربانی تورم؛ اتحادیه خدماتی در آستانه ورشکستگی (تور فرانسه)

به گزارش بالیو، اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی فرانسه که به افزون بر 2 میلیون و 500 هزار بیمار خدمات ارائه می نماید به علت تورم و افزایش هزینه ها نسبت به ورشکستگی گسترده فعالان این حوزه هشدار داد.

2.5 میلیون بیمار خانه نشین فرانسه قربانی تورم؛ اتحادیه خدماتی در آستانه ورشکستگی (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

روزنامه لو فیگارو نوشت: اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی فرانسه (FEDEPSAD) که از اعضای فعال جنبش شرکت های فرانسوی (MEDEF) شناخته می گردد، روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای بیان کرد که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی با خطر جدی ورشکستگی در اوایل سال 2023 روبرو هستند.

این اتحادیه بعلاوه هشدار داد که فعالان این اتحادیه که با بیش از 2 میلیون و 500 هزار بیمار کار می نمایند، بین افزایش شدید قیمت ها و کاهش هزینه ها به دام افتادند و در اوایل سال آینده میلادی با خطر بزرگ ورشکستگی روبرو هستند.

بر اساس این گزارش بیمارانی همانند مبتلایان به آپنه خواب، دیابت، ناتوانی و اعتیاد، از جمله اقشاری هستند که در صورت ورشکستگی این اتحادیه، دچار چالش خواهند شد.

لو فیگارو با تاکید بر اینکه صورتحساب مراقبت در منزل برای فرانسویان در حال افزایش است، به نقل از بیانیه منتشر شده، می افزاید: این صورتحساب با اثر مخرب در میان خدمات دهندگانی که تجهیزات پزشکی خود را به شکل عمده از تامین نمایندگان آمریکایی خریداری می نمایند، روبرو شده است.

اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی فرانسه علت این امر را فشار تورم در آمریکا که بسیار بالاتر از آنچه در فرانسه مشاهده می گردد، ارزیابی نموده است.

32 هزار کارمند مراقبت های بهداشتی تحت فشار مالی

بر اساس این بیانیه، افزایش هزینه های موجود را نمی توان به بازاری که در آن قیمت ها به وسیله مقام های دولتی معین می گردد، منتقل کرد و این امر موجب فشار منفی مستمر به فعالان این اتحادیه شده است.

اتحادیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانگی فرانسه با یادآوری این نکته که روند حاکم منجر به از دست دادن عایدی های این بخش و 32 هزار کارمند آن شده است، مبلغ مورد بحث را حدود 700 میلیون یورو طی 10 سال تخمین می زند.

بر اساس این بیانیه، تعداد زیادی از شرکت ها دیگر نمی توانند با روند موجود کنار بیایند و موج ترس بی سابقه ورشکستگی و توقف فعالیت از سه ماهه دوم سال 2023 پیش بینی شده است.

خبرنگاران مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2281

به "2.5 میلیون بیمار خانه نشین فرانسه قربانی تورم؛ اتحادیه خدماتی در آستانه ورشکستگی (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2.5 میلیون بیمار خانه نشین فرانسه قربانی تورم؛ اتحادیه خدماتی در آستانه ورشکستگی (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید