5 بازیکن رم از اندونزی دیپورت شدند

به گزارش بالیو، خبرنگاران: تیم فوتبال رم مجبور شد پنج بازیکن خود را به خاطر مسائل ویزا و عدم صدور مجوز برای ورود به کشور اندونزی به خانه بازگرداند.

5 بازیکن رم از اندونزی دیپورت شدند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مسئولان اداره مهاجرت اندونزی به پنج بازیکن تیم فوتبال رم به نام های سیدو دومبیا، ژروینیو، ویکتور ایباربو، آدام لیاجیچ و آنتونیو سانابریا به دلیل ناقص بودن مدارک و مسائل روادیدشان، اجازه ورود به این کشور آسیایی و همراهی تیم فوتبال رم در ادامه تور پیش فصلش را نداد. جالوروسی پس از برگزاری فاز نخست تور پیش فصل خود در استرالیا، روز آدینه برای ادامه اردوی آماده سازی پیش فصل خود وارد جاکارتا، پایتخت اندونزی شد.

ایتالو زانزی، مدیرعامل باشگاه رم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حضور در اندونزی افتخاری برای ماست و به خاطر تأخیری که در ورودمان به وجود آمد, عذرخواهی می کنیم. متأسفانه به هنگام ورود شرایط ناخوشایند و نگران کننده ای در فرودگاه به وجود آمد و پنج بازیکن ما اجازه ورود به این کشور را پیدا نکردند. آنها حالا به رم باز می گردند. واقعاً از این اتفاق ناراحت شدیم، چون کوشش قابل توجهی برای حضور در اندونزی نموده بودیم.

وی در ادامه مطرح نمود: با وجود مسائلی که با مسئولان فوتبال اندونزی داشتیم برای حضور در اینجا برنامه ریزی کردیم و می خواستیم با ترکیب کامل در اندونزی حضور پیدا کنیم. متأسفانه با این اتفاقی که افتاد نمی توانیم ترکیب کامل خود را در اختیار داشته باشیم و این برای بازیکنان ما و باشگاه رم اصلاً چیز مثبتی نیست. ما هر کاری که از دست مان برمی آمد انجام دادیم تا به خاطر طرفداران مان با ترکیب کامل به اینجا بیائیم، چون آنها دلیل اصلی آمدن ما به اندونزی هستند. به هر حال این شرایط ناامیدکننده را کنار می گذاریم و سعی می کنیم به خاطر باشگاه رم، کشور اندونزی و از همه مهمتر به خاطر طرفداران اندونزیایی خودمان مثبت فکر کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 402

به "5 بازیکن رم از اندونزی دیپورت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بازیکن رم از اندونزی دیپورت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید