5 ترفند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

به گزارش بالیو، انگیزه - دکوراسیون - شخصیت و رفتار فرزندان شما، مستقیما تحت تأثیر محیط و مکانی است که در منزل به عنوان حریم خصوصی و اتاق خواب او تعیین می کنید. بنا بر همین جمله می توان دریافت که طراحی فضای داخلی و دکوراسیون اتاق خواب پسر شما باید به شکلی باشد که علاوه بر اینکه مکانی خصوصی برای فرزندتان تعیین کنید، شادی و آرامش را به او هدیه بدهید. در ادامه با ترفند های جدید طراحی دکور اتاق خواب پسرانه بیشتر آشنا می شوید.

5 ترفند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اگر طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه به صورت خلاقانه و با درک شخصیت و نوع رفتار فرزند صورت بپذیرد، فضایی امن و آرام برای مطالعه، استراحت و رشد او فراهم می گردد. در ادامه نکات کلیدی را مطرح خواهیم کرد که با استفاده و به کار گیری آن ها می توانید نمایی جذاب را متناسب با روحیه فرزندتان در اتاق او ایجاد کنید.

1. برای اتاق خواب فرزندتان از رنگ های جذاب بهره ببرید

ممکن است تصور کنید فقط چند رنگ معمولی و بیشتر شناخته شده برای طراحی فضای داخلی و دکوراسیون اتاق خواب پسرانه وجود دارد، اما جالب است اگر بدانید که اشتباه می کنید. مرحله اول در طراحی خلاقانه یک اتاق خواب پسرانه، انتخاب رنگی مناسب و جذاب برای اتاق خواب فرزندتان است. ما به شما پیشنهاد می کنیم، از رنگ زرد قناری با طیف های ملایم پاستلی بهره ببرید. رنگ آمیزی تخت خواب فرزندتان به رنگ زرد در کنار سایر وسایل رنگی، نمای چشم گیری و زیبایی را در اتاقی با دیوار های به رنگ خنثی ایجاد می نماید.

2. استفاده از طراحی تک رنگ برای اتاق خواب فرزندتان

چنانچه فرزند شما مایل نیست دکوراسیون اتاق خوابش رنگی باشد، می توانید با استفاده از یک رنگ و طیف های متنوع آن در کنار طرح های متفاوتی که در نظر دارید، اتاق او را بر طبق سلیقه مشترکتان تزئین کنید. همانطوری که در تصویر می بینید، دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با انتخاب رنگ مشکی و استفاده از طرح های متنوع سفید و مشکی برای رو تختی و پرده و کوسن ها، اجرا شده است.

3. یک موضوع خاص را برای دکور اتاق خواب فرزندتان در نظر بگیرید

پسر ها معمولاً تمایل بیشتری به شخصیت های فیلم، انیمیشن و یا ورزشکاران دارند؛ بنابراین می توانید با توجه به موضوعات مورد پسند آن ها، طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را به نحو احسن انجام دهید. برای تزئین اتاق خواب فرزندتان می توانید از کاغذ دیواری، برچسب یا طرح های نقاشی شده روی دیوار که با موضوع ارتباط دارد و یا حتی مجسمه شخصیت های مورد علاقه فرزندتان بهره ببرید. همانطور که در تصویر موجود مشاهده می کنید، دکوراسیون و فضای داخلی اتاق خواب پسرانه به یاری روباه اجرا شده است که در ترکیب رنگ ها فضایی بسیار جذاب و نشاط آور را فراهم نموده است.

4. در دکوراسیون اتاق خواب پسرتان فضایی را به مطالعه اختصاص دهید

اگر پسرتان به مدرسه می رود، هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب، باید مکانی از اتاق خواب را برای مطالعه او اختصاص دهید. به شما پیشنهاد می کنیم، رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب را با رنگ آبی نفتی انجام دهید و با استفاده از لوازم تحریر و کمد های کلاسیک و رنگی، نمایی جذاب ایجاد کنید که پسرتان با قرار دریافت دراین محیط، آرامش ذهنی را احساس کند و به مطالعه علاقه مند گردد.

5. اتاق خواب پسرتان باید دارای نور مناسب و کافی باشد

توجه داشته باشید که نور نامناسب و کم می تواند تا حد زیادی حس خستگی و کسلی در فرزندتان ایجاد کند. از این رو چنانچه اتاق خواب فرزندتان چندان نورگیر نیست، می توانید با استفاده از نور مصنوعی و نصب چراغ های متعدد در مکان های مناسب، نور مناسب برای اتاق خواب پسرتان را فراهم کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که فرزند شما قرار نیست همیشه پشت میز درس بخواند و به مطالعه بپردازد، بنابراین برخوردار بودن اتاق از نور کافی می تواند از خستگی های مفرط در فرزندتان جلوگیری کند.

ایده های جالب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

بیشتر بخوانید:طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کودک با راه هایی مدرن

کدام یک از ایده های پیشنهاد شده بر طبق علاقه و سلیقه شماست؟ آیا ایده جدید و جذابی در ذهنتان دارید؟ می توانید دیدگاه های خود را در انتهای این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1240

به "5 ترفند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ترفند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید