انتقاد از دولت موجب رای آوری در انتخابات نمی گردد

به گزارش بالیو، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کسانی که الان فکر می نمایند انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آن ها می گردد، اشتباه می نمایند.

انتقاد از دولت موجب رای آوری در انتخابات نمی گردد

محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته مشترک اصلاح طلبان و دولت تاکنون تشکیل نشده است، اعلام کرد: ما از تشکیل این کمیته استقبال می کنیم، ولی نمی دانم چرا هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: به هرحال همه چیز دو طرف دارد؛ یک طرف همان ها(اصلاح طلبان) و یک طرف هم ما هستیم. همان زمان با من صحبت کردند و من گفتم که این کمیته مشترک می تواند مثبت باشد، الان هم همین عقیده را دارم.

رئیس دفتر رئیس جهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه ای اصلاح طلبان و دولت به ضرر خود اصلاح طلبان و دولت منجر نمی گردد؟ اظهار کرد: بارها گفته ام کسانی که الان فکر می نمایند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می گردد، اشتباه می نمایند.

واعظی در انتها گفت: عده ای اکنون انتقاد نموده و خودشان هم مقداری دولت را تضعیف می نمایند. آن ها فکر می نمایند که این انتقاد موجب رای آوری در انتخابات می گردد در حالی که این روند هم به ضرر خودشان می گردد و هم به ضرر دولت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 139

به "انتقاد از دولت موجب رای آوری در انتخابات نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از دولت موجب رای آوری در انتخابات نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید