اتحادیه اروپا: مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه ناامیدکننده است

به گزارش بالیو، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا گفت وگوهای جاری در رابطه با خروج انگلیس از این اتحادیه را ناامیدکننده خواند.

اتحادیه اروپا: مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه ناامیدکننده است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش به نقل از یورونیوز، میشل بارنیه، مذاکره کننده اصلی اتحادیه اروپا درباره خروج انگلیس از این اتحادیه، در خاتمه آخرین گفت وگو های مربوط به سازوکار خروج تاکید نمود که این مذاکرات ناامیدکننده بوده است.

بحث و گفت وگو های انگلیس و اتحادیه اروپا در رابطه با عملی شدن خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا، پس از تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا مجددا این هفته از سر گرفته شد.

دوره خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا قرار است تا خاتمه امسال میلادی باشد و تا این مدت باید جزئیات این خروج به طور کامل معین گردد.

این در حالی است که اکنون چهارمین ماه میلادی هم در حال خاتمه پذیرفتن است اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات ایجاد نشده، چراکه اتحادیه اروپا و انگلیس به طور گسترده با شیوع ویروس کرونا درگیر شده اند.

نگرانی ها از آنجایی بیشتر می گردد که انگلیس تاکید نموده که حاضر نیست این دوره انتقالی را تمدید کند و همین موضوع باعث نگرانی بیشتر اتحادیه اروپا شده است.

انگلیس در 31 ژانویه امسال میلادی تحت نخست وزیری بوریس جانسون تصمیم گرفت تا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج گردد. پیش بینی می گردد مسائل گسترده مالی در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا متوجه این کشور گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1084

به "اتحادیه اروپا: مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه ناامیدکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه ناامیدکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید