اعلام 19 روز قرنطینه در کلمبیا برای مقابله با کرونا

به گزارش بالیو، رئیس جمهور کلمبیا از اعلام 19 روز قرنطینه ملی در این کشور با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

اعلام 19 روز قرنطینه در کلمبیا برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ایوان دوکه رئیس جمهور کلمبیا روز جمعه گفت: کلمبیا از سه شنبه شب وارد یک قرنطینه سراسری 19 روزه خواهد شد.

این جدی ترین اقدام دولت کلمبیا برای مقابله با شیوع ویروس مرگبار کرونا به شمار می رود. تا به امروز بیش از 158 مورد ابتلا به ویروس کرونا در کلمبیا گزارش شده ولی هنوز هیچ کسی از این ویروس جان خود را از دست نداده است.

رئیس جمهور کلمبیا افزود: این اقدام که شامل محدودیت جابجایی شهروندان خواهد شد، برای مقابله با ویروس لازم و ضروری است. طی هفته های آینده این فرصت را داریم که به طور دسته جمعی با سرعت شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم.

سخنگوی دولت کلمبیا نیز گفت: جزئیات بیشتر درباره قرنطینه ملی تا قبل از دوشنبه اعلام خواهد شد.

منابع دولتی اعلام کردند که استثنائاتی برای جابجایی پرسنل پزشکی، نیروهای امنیتی و کارکنان فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها در نظر گرفته خواهد شد.

دولت کلمبیا پیش از این اعلام کرده بود که از روز دوشنبه مانع از ورود پروازهای بین المللی خواهد شد و تا ماه می به افراد بالای 70 سال دستور خواهد داد تا در خانه های خود بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 997

به "اعلام 19 روز قرنطینه در کلمبیا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام 19 روز قرنطینه در کلمبیا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید