انصاری فرد: معرفت کالدرون جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است

به گزارش بالیو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هر بار که با کالدرون جلسه داشتیم درباره مسائل مالی برای بازیکنان صحبت کردیم، اما او حرفی از مطالبات خودش نمی زند و این مساله واقعا جای تقدیر دارد.

انصاری فرد: معرفت کالدرون جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است

به گزارش ، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در جلسه امروز یکشنبه محمد حسن انصاری فرد با گابریل کالدرون و افشین پیروانی، درباره مسایل مالی مربوط به تیم نیز گفت وگو شد. در این نشست مدیر تیم و سرمربی از مدیرعامل درباره وضعیت و زمان پرداخت دستمزد های بازیکنان سوال کردند. در این ارتباط از سوی باشگاه مطالبی درباره برنامه های در دست اقدام تشریح و زمانبندی تقریبی برای پرداخت ها اعلام شد.

محمد حسن انصاری فرد همچنین خطاب به کالدرون گفت: هر بار که با هم جلسه داشتیم درباره مسائل مالی بازیکنان سوال و پیگیری کردید و درباره خودتان حرفی نزدید. این مساله واقعا جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است.

او اضافه کرد: همانطور که گفتید دریافتی بازیکنان بین 10 تا 12 درصد بوده است در حالی که برخی بابت فصل قبل هم مطالباتی دارند. من از طرف باشگاه، بسیار ممنون هستم. از تعامل و صبوری شما، همکارانتان و دیگر اعضای تیم از جمله بازیکنان تشکر می کنم و باز تاکید می کنم که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که شما کمترین دریافتی را داشتید، ولی در این باره صحبت با ما حرفی نزدید و فقط درباره وضعیت اعضای تیم می پرسید. مطمئن باشید معرفت شما، کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم را با جبران جواب می دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به سرمربی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، هواداران پرسپولیس هم این مسایل را می بینند و واکنش های متناسب و قدرشناسانه نسبت به تیم خودشان و عوامل ان دارند. این بسیار مهم و تاثیرگذار است که شما و بازیکنان با وجود این مسائل مالی تمام تمرکز و تلاش خود را روی نتیجه دریافت و تامین خواسته هواداران گذاشته اید. به باشگاه هم این فرصت را داده اید تا برای حل چالش مالی چاره اندیشی موثر داشته باشد. این یک واقعیت است که با توجه به شرایط موجود و کنونی نیاز داریم سطح درامد باشگاه را به شکل قابل توجهی بالا ببریم تا از عهده هزینه ها و بدهی ها بر بیاییم و انشالله بسیار امیدواریم که با برنامه ریزی های اجرا شده اتفاقات خوبی از نظر افراش درآمد ها رخ دهد.

انصاری فرد بیان نمود: ما مذاکرات خوبی داشته ایم که در هیئت مدیره هم بررسی شده و به توافق رسمی نزدیک است و به امید خداچالش های مالی باشگاه هم با همکاری همه حامیان مالی مرتفع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 597

به "انصاری فرد: معرفت کالدرون جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: معرفت کالدرون جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید