انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی است

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر تعاون در پیامی به مناسبت 22 بهمن ماه نوشت: از انقلاب اسلامی باید به عنوان رخدادی شگرف و رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی در تاریخ معاصر یاد کرد.

انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیغام محمد شریعتمداری بدین توضیح است: از انقلاب اسلامی باید به عنوان رخدادی شگرف و رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی در تاریخ معاصر یاد کرد.

مبارزه با فساد، برطرف نابرابری ها، تثبیت حاکمیت اراده ملت در معین سرنوشت خود، کوشش برای رسیدن به خودکفایی با تکیه بر ظرفیت های ارزشمند داخلی و تعامل سازنده در عرصه سیاست خارجی از جمله اهداف این جنبش اجتماعی و مردمی بود و نیک می دانیم که در این راه دشواری ها و سختی های زیادی را در کنار ملت شریف و آزاده از سرگذراندیم.

استقلال و آزادی این هدیه الهی و ره آورد مجاهدت پیشگامان نهضت مردمی در 22 بهمن 1357 را از یاد نبرده ایم و امروز نیز ملت عظیم ایران استقلال ، آزادی و امنیت پایدار خود را مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی عزیزانی می داند که در این راه دلاوری ها و شهامت های بسیاری از خود نشان دادند.

قطعاً امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی با وجود همه تهدید ها و تحریم های ظالمانه ای که دشمن برای رخنه در وحدت ملت عظیم تدارک دیده، مستحکم تر و غیرقابل نفوذتر از گذشته است.

تکیه بر جوانان متعهد، فرهیختگان، اندیشمندان، کارآفرینان، جهاد گران عرصه کار و فراوری، خادمان گمنام صنعت هسته ای و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا (پزشکان و پرستاران) جلوه های بی بدیل پیروی اندیشه های ناب اسلامی است که امروز با حرکت در جهت صحیح، ایران اسلامی را در تداوم رشد و توسعه قرارداده و این جهت را با اقتدار به پیش خواهد برد.

امروز، ایران یک صدا و یکپارچه تحت راهبری های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچنان راسخ و پابرجا به پیش می رود و هیچ چیز نمی تواند در این انسجام و یکپارچگی خللی وارد کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1614

به "انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید