اولین تصاویر رسمی تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ

به گزارش بالیو، تبلت های سری گلکسی تب اس سامسونگ، در حال حاضر یکی از گرانترین تبلت های اندرویدی می باشند؛ بنابراین این شرکت، قبل از ارائه، به تبلیغات زیادی در رابطه با این محصول می پردازد. نسخه بعدی این تبلت، سری گلکسی تب اس 8 خواهد بود که انتظار می رود اوایل سال 2022 بطور رسمی ارائه گردد. در گذشته نیز چندین بار رندر های غیر رسمی این محصول به بیرون درز نموده بود. افشاگر معروف ایوان بلاس Evan Blass برای اولین بار رندر رسمی این تبلت را فاش کرد.

اولین تصاویر رسمی تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، رندر رسمی این تبلت بسیار مشابه با رندر های غیر رسمی ای می باشد که قبلا منتشر شده است، ناچ (notch) نمایشگر (تکنولوژِی جدیدی که سبب افزایش میزان صفحه نمایش گوشی می گردد) گوشی Galaxy Tab S 8 Ultra، دارای دو دوربین رده بالا خواهد بود. انتظار داریم یکی از آن ها یک لنز فوق عریض باشد که می تواند ویدیو های 4 K را با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. بعلاوه مانند Galaxy Tab S 7 و +Tab S 7 قادر به فیلمبرداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد. این تبلت حاشیه های نسبتاً باریکی نیز دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس دارای طراحی سنتی تری با حاشیه های ضخیم تر و بدون هیچ بریدگی خواهند بود. به نظر می رسد دوربین سلفی هر دو آن ها مشابه هم بوده و محل قرارگیری آن در قسمت بالایی قاب می باشد. این رندر ها معمولا اطلاعات زیادی در خصوص تبلت های آینده فاش نمی نمایند، زیرا آن ها فقط طراحی این محصول را از روبرو نشان می دهند. با این حال بسیاری از تعیینات این محصول از قبل تعیین است.

طبق گفته ها گلکسی تب اس 8 دارای پنل 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز است. این گوشی مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از سوی دیگر، گلکسی تب اس 8 اولترا با کیفیت تر خواهد بود و انتظار می رود صفحه نمایش 14.6 اینچی AMOLED با وضوح 3 K و نرخ رفرش 120 هرتز را در خود جای دهد. این تبلت ممکن است با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 یا Exynos 2200 عرضه گردد و از باتری 11500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی استفاده نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2058

به "اولین تصاویر رسمی تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر رسمی تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید