بازسازی کرایسیس شهریور روی PS4، Xbox One و PC عرضه می گردد

به گزارش بالیو، زمان عرضه بازسازی کرایسیس که به خاطر نارضایتی هواداران به عقب افتاده بود، بالاخره معین شده است. طبق خبری که الکترونیک آرتز اعلام نموده، بازی Crysis Remastered در روز 18 سپتامبر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازسازی کرایسیس شهریور روی PS4، Xbox One و PC عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عرضه بازسازی کرایسیس، پس از انتشار غیر رسمی تریلر آن، به عقب افتاد. بازی در این تریلر حتی نمایانگر کیفیت نسخه اصلی و قدیمی بازی هم نبود. هواداران در شبکه های اجتماعی سر و صدایی به پا کردند و در نتیجه استودیوی بازی سازی کرایتک زمان عرضه نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر بازسازی کرایسیس را به عقب انداخت. البته نسخه نینتندو سوییچ بازی در تاریخ اصلی که 23 جولای بود، عرضه شد.

تصور می کنیم در این یکی دو ماه، استودیوی بازی سازی چندان روی خود بازی کار ننموده و بیشتر کوشش نموده تا یک کمپین تبلیغاتی خوب برای بازی را آماده کند و این بازسازی را به شکلی بهتر، به هواداران نشان دهد. انگار از دیدگاه آن ها که واقعیتش را بخواهید اشتباه هم نیست، پشت سر هم سوار کردن تعدادی لغت فنی می تواند به بهتر دیده شدن بازی یاری کند.

در شرح جدید بازسازی کرایسیس، در همان پارارگراف اول آمده است که بازی از بافت های 8K و قابلیت هایی همچون SSDO، SVOGI، SSR و SSS پشتیبانی می نماید. شوخی نمی کنیم. حتی در ادامه و برای اینکه شرحات کامل گردد، گفته شده که بازسازی کرایسیس روی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس از ری تریسنگ نرم افزاری پشتیبانی می نماید و روی کامپیوتر، از ری تریسینگ سخت افزاری. البته باید اضافه کنیم که ما نسخه ساده جملات کرایتک را گفتیم، وگرنه در شرح ری تریسینگ نوشته شده: بازی با استفاده از قابلیت VKRay Vulkan انویدیا توانسته است فلان و بهمان کند و یکی دو جمله دیگر و عبارت فنی مقابل ما گذاشته است.

ما هم که این جملات و پارگراف ها را دیدیم، مثل تمام گیمرها از این همه کیفیت بالا به وجد آمدیم و در پوست خود نمی گنجیدیم. شوخی به کنار، تریلری بسیار خوب برای مقایسه نسخه اصلی و بازسازی کرایسیس منتشر شده است. این تریلر قابلیت های جدید بازی مثل نورپردازی بهتر و بافت های با کیفیت تر را به نمایش می گذارد.

می توانید در ادامه این تریلر را ببینید.

بازسازی کرایسیس در روز 28 شهریور روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1208

به "بازسازی کرایسیس شهریور روی PS4، Xbox One و PC عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی کرایسیس شهریور روی PS4، Xbox One و PC عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید