برنامه روز چهارم جشنواره فیلم فجر شیراز

به گزارش بالیو، خروج، مردن در آب مطهر و خوب بد جلف 2، برای شیرازی ها اکران می گردد.

برنامه روز چهارم جشنواره فیلم فجر شیراز

به گزارش خبرنگار از ، در روز چهارم نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، ساعت 17 روز آدینه هجدهم بهمن ماه، فیلم مردن در آب مطهر ساخته نوید محمودی برای مخاطبین سینما به نمایش در می آید.

علی شاد، ندا جبراییلی، متین حیدری نیا، سوگل خلیق و صدف عسکری از جمله بازیگران فیلم مردن در آب مطهر محسوب می شوند و قصه فیلم در خصوص مهاجرت چند جوان افغان است که قصد رفتن به اروپا دارند، اما دچار مشکلاتی می شوند.

برادران محمودی پیش از این با فیلم شکستن همزمان بیست استخوان بود پیروز به کسب دو جایزه در جشنواره جهانی فیلم فجر دوره گذشته شدند و مورد توجه قرار گرفتند.

ساعت 19 و 30 دقیقه روز آدینه فیلم خروج تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس ایران با بازی فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، محمد فیلی، مهدی فقیه، آتش تقی پور، فرزاد حسنی، محمدرضا شریفی نیا و جهانگیر الماسی اکران خواهد شد.

این فیلم زندگی گروهی پنبه کار شهرستانی را روایت می نماید که محصول شان بر اثر بارش شدید باران، آب خورده و وعده هایی که به آن ها داده شده، پوچ درآمده اند بنابراین این تصمیم می گیرند که برای اعتراض به شرایط شان نزد هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

ساعت 22 روز چهارم جشنواره فیلم فجر شیراز اختصاص پیدا می نماید به فیلم خوب بد جلف 2 به کارگردانی پیمان قاسم خانی که دوباره با همان زوج بازیگری همیشگی خود یعنی پژمان جمشیدی و سام درخشانی سعی بر جذب مخاطب به وسیله یک اثر کمدی دیگر دارد که در این فیلم گوهر خیراندیش، فرهاد آییش و حامد کمیلی نیز حضور دارند.

در داستان خوب بد جلف 2 آمده: از پژمان جمشیدی و سام درخشانی درخواست می گردد تا در یک پروژه سینمایی جدید به ایفاگری نقش بپردازند؛ فیلمی که یک کارگردان نیمه آمریکایی ایرانی آن را راهنمایی می نماید و دختر تهیه کننده با بازی ریحانه پارسا در کنار آن ها بازی می نماید، اما با پیشروی داستان متوجه می شویم که این گروه سازنده یک گروه جعلی فرستاده شده از آمریکا هستند که می خواهند یک کیک زرد را از ایران بدزدند.

آدینه 18 بهمن در هنرشهر آفتاب خلیج فارس فیلم های خروج و مردن در آب مطهر ساعت 18 و 20:30 در سالن آبی و فیلم قصیده گاو سفید أثر بهتاش صناعی ها کارگردان شیرازی در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب نمایش داده می گردد و در پردیس گلستان شیراز هم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی و درخت گردو آخرین فیلم محمدحسین مهدویان برای علاقمندان اکران خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 866

به "برنامه روز چهارم جشنواره فیلم فجر شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز چهارم جشنواره فیلم فجر شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید