ترامپ از مرز آمریکا-مکزیک دیدن می نماید

به گزارش بالیو، رئیس جمهور پیشین آمریکا میخواهد همراه با فرماندار ایالت تگزاس از مرز ایالات متحده-مکزیک دیدن کند.

ترامپ از مرز آمریکا-مکزیک دیدن می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: اواخر ماه جاری قصد دارم همراه با گرگ آبوت فرماندار ایالت تگزاس از مرز آمریکا-مکزیک دیدن کنم.

بر اساس این گزارش، هم ترامپ و هم آبوت به تازگی نسبت به افزایش چشمگیر ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا اعتراض و شکایت نموده اند.

ترامپ و سایر جمهوریخواهان بار ها از سیاست های مهاجرتی دولت بایدن به شدت انتقاد نموده اند. دولت ترامپ محدودیت های شدیدی را برای ورود مهاجران خارجی به خاک آمریکا اعمال نموده بود.

ترامپ با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به قبول دعوت آبوت برای سفر به مرز مکزیک در روز 30 ژوئن، بیان کرد: ما از تقویت امنیت مرز ها به سوی یک مرز بی قانون حرکت نموده ایم.

ترامپ البته نگفته است که از کدام منطقه مرزی دیدن خواهد نمود. ترامپ برای مقابله با مهاجران خارجی، ساخت دیوار مرزی مکزیک را در اولویت برنامه های خود قرار داده بود.

دولت بایدن اواخر آوریل بیان کرد که پروژه های دیوار مرزی مکزیک را که قرار است از منابع اقتصادی وزارت دفاع آمریکا تامین گردد، لغو خواهد نمود و این منابع اقتصادی را به پروژه های نظامی بازخواهد گرداند.

دولت ترامپ میلیارد ها دلار از بودجه پنتاگون را برای ساخت دیوار مرزی مکزیک اختصاص داده بود. این اقدام ترامپ پس از آن انجام شد که کنگره حاضر به تامین اقتصادی کامل این پروژه نشده بود.

ولی جو بایدن در روز نخست ریاست جمهوری اش، شرایط فوق العاده اعلام شده توسط ترامپ در مرز های جنوبی ایالات متحده را لغو کرد و دستور توقف ساخت دیوار مرزی مکزیک را نیز صادر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1788

به "ترامپ از مرز آمریکا-مکزیک دیدن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از مرز آمریکا-مکزیک دیدن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید