تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت

به گزارش بالیو، مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در استان خبر داد.

تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدرضا عمرون با اشاره به اجرای طرح تسهیل کسب و کار نوروزی 99 گفت: از ابتدای این طرح تا به امروز 373 فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده و تعداد 320 فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: متخلفین این پرونده ها به پرداخت مبلغ بیش از 2 میلیارد و 466 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و احکام صادره در مرحله اجرا قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر بازرسی های اجرا شده توسط مراجع نظارتی، 70 اکیپ تعزیرات حکومتی از 281 واحد صنفی بازرسی مشترک انجام داده، 64 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارند، این طرح نظارتی ویژه تا 15 فروردین ماه سال 99 به صورت مستمر ادامه دارد.

عمرون بیان نمود: اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای سیاست های سازمان و با فعال کردن شعب کشیک در ایام تعطیل سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، حضور مؤثر و کارآمدی در حوزه خدمات و ملزومات بهداشتی و درمانی داشته باشد و برای پیشگیری از تخلفات احتاقتصادی در حوزه کسب و کار از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی حمایت کند.

نظارت بر تامین مواد اولیه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده

وی با اشاره به نظارت بر تامین مواد اولیه جهت تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده گفت: این نظارت ها توسط بازرسان واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می شود و در صورت وقوع تخلفات احتاقتصادی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان آمادگی لازم برای برخورد قاطع با متخلفین را دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: به کلیه مردم توصیه می شود به پویش در خانه بمانیم جامع عمل بپوشانند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گزارش ها را به سامانه 124 ستاد خبری سازمان صمت و سامانه ثبت شکایات مردمی تعزیرات حکومتی به نشانی tazirat135.ir ارسال کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 991

به "تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 373 پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید