توزیع 1000 بسته اقلام بهداشتی در اولین روز فعالیت سامانه فروش آنلاین اقلام کرونایی در سمنان

به گزارش بالیو، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور مالی استانداری سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه توزیع و فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در این استان از ثبت یک هزار درخواست در نخستین روز فعالیت رسمی این سامانه خبرداد.

توزیع 1000 بسته اقلام بهداشتی در اولین روز فعالیت سامانه فروش آنلاین اقلام کرونایی در سمنان

حشمت الله عسگری، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از فرآیند ثبت نام برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان ، بالغ بر 1000 درخواست از سراسر استان سمنان در سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی این استان صورت گرفت.

وی نشانی این سامانه را https://Stmb.ostan-sm.ir بیان کرد و با بیان اینکه این محصولات در شهرستان های هشت گانه استان عرضه می گردد، اضافه نمود: بیشترین میزان ثبت سفارش در نخستین روز فعالیت این سامانه متعلق به سمنان با 74.5درصد و کمترین میزان ثبت سفارش متعلق به شهرستان میامی با تنها یک درصد بوده است.

معاون مالی استانداری سمنان از عرضه روزانه محصولات بهداشتی در سراسر این استان اطلاع داد و اضافه نمود: ثبت سفارش در این سامانه برخط همه روزه از ساعت 12 شروع و تا زمان تکمیل سهمیه روزانه ادامه خواهد داشت.

دکتر عسگری با اشاره به خطر شیوع کروناویروس از عموم شهروندان استان خواست به منظور کنترل این بیماری در خانه های خود بمانند و حتی الامکان و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 994

به "توزیع 1000 بسته اقلام بهداشتی در اولین روز فعالیت سامانه فروش آنلاین اقلام کرونایی در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1000 بسته اقلام بهداشتی در اولین روز فعالیت سامانه فروش آنلاین اقلام کرونایی در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید