توضیحات امیرآبادی فراهانی درباره اختصاص ارز دولتی بهفرهاد مجیدی

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: یک ماه پیش یکی از واردنمایندگان کشور گزارشی به بنده داد مبنی بر اینکه بعضی از فوتبالیست های کشورمان رفت وآمدهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند و ارزهایی را برای شرکت هایی که به نام خودشان نیست، دریافت می نمایند.

توضیحات امیرآبادی فراهانی درباره اختصاص ارز دولتی بهفرهاد مجیدی

وی اضافه کرد: این واردنماینده ادعا کرد که با یکی از این فوتبالیست ها که نامش فرهاد مجیدی بوده، درگیر شده است و اعتراض نموده که فوتبالیست ها اینجا چه کار می نمایند و هر کسی باید به کار خودش در جامعه بپردازد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بنده بر اساس این گزارش و جهت یافتن صحت و سقم آن، نامه ای را به وزارت صمت نوشتم و از این وزارتخانه درخواست کردم که این موضوع را آنالیز کند.

امیرآبادی فراهانی متذکر شد: این نامه در تاریخ دوم مهرماه به وزارت صمت، ارسال و در تاریخ 19 آبان پاسخ آن به بنده ارسال شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی در تاریخ های 28 و 31 تیرماه به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت مراجعه نموده و درخواست وی به دستور مسئولان این وزارتخانه تائید و در کارگروه تخصیص ارز مطرح شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: درنهایت 9 ثبت سفارش به نام شرکتی که این فوتبالیست پیگیر آن بوده، اجرا شده و در لیست تخصیص ارز دولتی قرار گرفته است.

وی گفت: ممکن است فرهاد مجیدی مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره آن شرکت نباشد اما دوربین های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، ورود وی را ثبت و ضبط نموده و حتی اسناد تلفن هایی که وی در رابطه با این موضوع با مسئولان صحبت نموده، موجود است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی از واردنمایندگان دام نیز چندین بار فرهاد مجیدی را در وزارت صمت دیده اند، گفت: نام یکی دیگر از فوتبالیست های مشهور کشورمان هم در این زمینه موجود است و این فوتبالیست هم در حال پیگیری است تا یک شرکت معدنی نهاده دامی را بگیرد؛ بنده اعلام می کنم این فوتبالیست بهتر است که دست از این کار بردارد.

امیرآبادی فراهانی گفت: در صورتی که پاسخ استعلام درباره این فوتبالیست مشهور دیگر هم دریافت گردد و اسناد آن به دست بنده برسد، قطعاً موضوع را با مردم در میان خواهم گذاشت و اطلاع رسانی می کنم.

وی تأکید کرد: شخصی که درخواست فرهاد مجیدی را برای ثبت سفارش تحویل گرفته، معین است و حتی شب گذشته به بنده پیغام داد و گفت بهتر است که از این موضوع کوتاه بیایید تا ما بیاییم و موضوع را در مجلس حل و فصل کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شب گذشته یکی از نمایندگان مجلس دهم نیز به بنده پیغام داد که فرهاد مجیدی میخواهد بیاید و شما را ببیند و این فوتبالیست ادعا دارد ارزی را دریافت ننموده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان دارد اسم فرهاد مجیدی در بانک مرکزی نباشد اما صحبت اصلی بنده این است که چرا یک فوتبالیست به دنبال دریافت ارز دولتی برای یک شرکت بوده و فوتبالیست ها نباید چنین اقداماتی را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1454

به "توضیحات امیرآبادی فراهانی درباره اختصاص ارز دولتی بهفرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات امیرآبادی فراهانی درباره اختصاص ارز دولتی بهفرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید