خبرنگاران پویش ملی آجرهای مهربانی برای ساخت مدرسه در قزوین راه اندازی شد

به گزارش بالیو، قزوین- خبرنگاران- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پویش ملی آجرهای مهربانی برای ساخت مدرسه در استان راه اندازی شد.

خبرنگاران پویش ملی آجرهای مهربانی برای ساخت مدرسه در قزوین راه اندازی شد

عسگرعلی جوانبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پویش ملی آجرهای مهربانی در راستای بسته تحولی طرح آجر به آجر با هدف ساخت مدرسه در ماه مهمانی خدا راه اندازی شده است و مردم خیر می توانند به هر اندازه ای که در توان دارند حتی به انداز یک آجر در مدرسه سازی سهیم شوند.

وی گفت: طرح آجر به آجر از سال گذشته با هدف توسعه فضاهای آموزشی و جلب هرچه بیشتر مشارکت های مردمی و خیران در زمینه مدرسه سازی در دست اجراست.

جوانبخت با اشاره به استقبال خیران قزوینی از 2 پویش محرم و من مادرم، بچه های ایران فرزندان من در راستای اجرای طرح آجر به آحراستان اضافه نمود: در پویش محرم با یاری های خرد خیران مدرسه ساز ، یک مدرسه سه کلاسه درروستای شنازند با اعتبار 250 میلیون تومان در حال ساخت است .

این مسوول افزود: همچنین در پویش من مادرم، بچه های ایران فرزندان من عملیات احداث 11 مدرسه با 56 کلاس درس به همت خیران قزوینی شروع شده است که امیدواریم در پویش ملی آجرهای مهربانی با یاری و مشارکت خیران فضاهای آموزشی بیشتری در سطح استان ایجاد گردد.

جوانبخت تاکید نمود: تا به امروز بیش از 20 هزار نفر در قالب این پویش ها در طرح آجر به آجر در سطح استان مشارکت کردند و استان قزوین رتبه 12 پویش های مردمی را کسب نموده است.

استان قزوین دارای 2 هزار و 400 واحد آموزشی در 14 منطقه آموزش و پرورش استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1744

به "خبرنگاران پویش ملی آجرهای مهربانی برای ساخت مدرسه در قزوین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش ملی آجرهای مهربانی برای ساخت مدرسه در قزوین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید