دیدار مقام های آمریکا و کره شمالی با هدف اجرای توافقات نشست سنگاپور

به گزارش بالیو، وزارت خارجه آمریکا تایید نموده است که تیمی متشکل از مقام های رسمی آمریکایی با مقام های کره شمالی در روستای پانمون جون واقع در مرز دو کره دیدار نموده اند.

دیدار مقام های آمریکا و کره شمالی با هدف اجرای توافقات نشست سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه سی ان ان امروز دوشنبه به نقل از مقام های ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام نموده است که تیمی متشکل از مقام های آمریکایی به ریاست سونگ کیم روز یکشنبه با مقام های کره شمالی در روستای مرزی پانمون جون دیدار نموده اند.

بر اساس این گزارش، این نخستین دیدار رو در روی مقام های آمریکایی و کره شمالی از زمان نشست تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بوده است.

سی ان ان به نقل از مقام های رسمی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: این نشست با هدف اجرای توافقات حاصل شده در نشست رهبران آمریکا و کره شمالی برگزار شده است.

سونگ کیم سفیر آمریکا در فیلیپین است و نقش مهمی در برگزاری دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی در سنگاپور داشته است. وی همچنین با مقام های ارشد کره شمالی دیدار نموده است تا مقدمات لازم برای سفر قریب الوقوع مایک پامپئو وزیر حارجه آمریکا به پیونگ یانگ را آماده کند.

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه در سخنانی گفت: پامپئو در آینده نزدیک با مقام های کره شمالی درباره برچیدن برنامه تسلیحات کشتار جمعی و موشک های بالستیک مذاکره خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 567

به "دیدار مقام های آمریکا و کره شمالی با هدف اجرای توافقات نشست سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مقام های آمریکا و کره شمالی با هدف اجرای توافقات نشست سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید