راه اندازی خانه های برکت احسان در محلات حاشیه شهر ها

به گزارش بالیو، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: به زودی خانه های برکت احسان در محلات حاشیه شهر های استان راه اندازی می شوند.

راه اندازی خانه های برکت احسان در محلات حاشیه شهر ها

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بیرجند، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: خانه های برکت احسان به زودی در محلات حاشیه شهر ها برای کاهش آسیب های محلات حاشیه نشین و با هدف استفاده از ظرفیت اهالی محله و آنالیز مسائل آن ها از نگاه خودشان و توانمندسازی آن ها راه اندازی می شوند.

او با بیان اینکه بیش از 250 معدن غیر فعال در استان وجود دارد اضافه نمود: سال جاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای فعال سازی معدن ها اقداماتی انجام خواهد داد.

موسوی با اشاره به گذشت 12 سال از فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در استان توضیح داد: در این مدت حدود هزار و 100 میلیارد تومان برای عمران، آبادانی و حمایت از اقشار ضعیف استان هزینه شده که با این اعتبار تا به امروز 5 هزار و 637 طرح اشتغالزایی با اشتغال 28 هزار و 657 نفر و 266 طرح عمرانی و زیربنایی در استان اجرا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای 3 هزار طرح اشتغالزایی در روستاها، پایدارسازی اشتغال های ایجاد شده در سال های قبل، ایجاد و تکمیل زنجیره فراوری طرح های اشتغال محور، یاری به توسعه بازار فروش محصولات، انعقاد تفاهم نامه الگوی پیشرفت جوانی برای بیرجند، انعقاد تفاهم نامه همکاری پیشرفت منطقه ای برای شهرستان های نهبندان، سربیشه و زیرکوه با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان با هدف خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده جامعه و انعقاد تفاهم نامه برای فعال کردن معادن غیرفعال استان از مهمترین برنامه های سال جاری ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه استان است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1947

به "راه اندازی خانه های برکت احسان در محلات حاشیه شهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خانه های برکت احسان در محلات حاشیه شهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید