راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، SociallyGood اولین بازار آنلاین برای سازماندهی فعالیت های خیرخواهانه اجتماعی محسوب می شود که یک اپلیکیشن تلفن همراه برای آن طراحی شده است.

راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی

مرتبط ساختن آسان فعالان اجتماعی، یافتن افراد علاقمند جدید، شناسایی سازمان های غیرانتفاعی علاقمند به این نوع فعالیت های خیریه و ایجاد امکانی تازه برای کمک رسانی و فعالیت افراد داوطلب از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن SociallyGood است.

خدمات رسانی از طریق این اپلیکیشن، در حوزه هایی همچون تخصیص منابع، همتایابی، نظارت و ارزیابی و غیره قابل تقسیم بندی است. به منظور ارتقای عملکرد SociallyGood در حوزه هایی همچون جمع آوری کمک های خیریه، شناسایی و دسته بندی نیروهای داوطلب، سازماندهی رویدادها، همتایابی و شناسایی نیروهای همکار مناسب، مدیریت فعالیت ها و غیره از هوش مصنوعی نیز استفاده شده است.

این برنامه فعلاً در هند و امریکا فعال شده و انتظار می رود ظرف سه سال آینده در دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برخی زیرمجموعه های سازمان ملل مانند برنامه توسعه سازمان ملل متحد نیز در حال برنامه ریزی برای بهره برداری از SociallyGood هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 215

به "راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید