عکس ، رکورد شگفت انگیز وانت پراید :سومین پیکاپ پر فروش جهان!

به گزارش بالیو، فهرست پرفروش ترین پیکاپ های سایز کوچک دنیا برای سال 2021 منتشر شد. طبق این فهرست پراید وانت توانست لقب سومین خودرو پیکاپ پرفروش دنیا را از آن خود کند.

عکس ، رکورد شگفت انگیز وانت پراید :سومین پیکاپ پر فروش جهان!

مجله carindustryanalysis که داده های فروش خودروها در سراسر دنیا را آنالیز می نماید با استفاده از آمارهای رسمی کشورها، تولیدکنندگان و فروشندگان به تازگی فهرست پرفروش ترین پیکاپ های سایز کوچک در دنیا برای سال 2021 را منتشر کرد که طبق آن پیکاپ فیات Strada توانست در صدر این فهرست قرار بگیرد.

لقب سومین خودرو پیکاپ پرفروش دنیا به پراید وانت رسید

پیکاپ فیات Strada که در بازار آمریکای لاتین و بعلاوه بازارهای در حال توسعه آسیا و آفریقا به فروش می رسد توانست آمار فروش 118 هزار دستگاهی را به ثبت برساند که از رشد 40 درصدی عرضه آن نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

پس از پیکاپ فیات Strada، پیکاپ فولکس واگن saveiro توانست با فروش 42 هزار دستگاهی جایگاه دوم فهرست پرفروش ترین پیکاپ های سایز کوچک در دنیا را به خود اختصاص دهد. البته فروش این پیکاپ نسبت به سال قبل حدود 1 درصد کاهش پیدا نموده است.

در جایگاه سوم نیز پراید وانت یا پراید 151 به چشم می خورد. این خودرو در بازار ایران توانست در سال 2021 فروش 11 هزار دستگاه را به ثبت برساند که البته فروش آن نسبت به سال قبل حدود 87 درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2284

به "عکس ، رکورد شگفت انگیز وانت پراید :سومین پیکاپ پر فروش جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رکورد شگفت انگیز وانت پراید :سومین پیکاپ پر فروش جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید