عکس هایی از خلاقیت در فراوری لباس با ته سیگار!

به گزارش بالیو، خلاقیت یکی از اصلی ترین عوامل متمایز بودن از دیگران خصوصا در خصوصِ طراح های لباس در دنیاست. برخی وقت ها لباس هایی را در فشن شو می بینیم که به نظر می رسد که قابل استفاده نیستند و می پرسیم واقعا کسی این لباس ها را می پوشد؟

عکس هایی از خلاقیت در فراوری لباس با ته سیگار!

به گزارش بهترین ها؛ اما هدفِ طراح، کاربردی بودن آن نیست بلکه قصد داشته هنر و افکارش را روی لباس پیاده کند که شبیه به یک اثر هنری به نظر برسد. خلاقیت می تواند در متریالِ مورد استفاده مثل پارچه و سیلوئت لباس باشد.

در حالِ حاضر، بزرگ ترین مدارس مد در جهان، هنرمندهایی رو پرورش می دهند که عملکرد متفاوتی با نسل های قبلی دارند. یکی از دانشجو های رشته فشن در مدرسه فرانسویِ کالکشنی در هفته مد پاریس طراحی نموده که جالب ترینش کتی بود که از هزاران ته سیگار ساخته شده!

طراح در خصوص این ایده میگه: من می خواستم طرحی رو اجرا کنم که ثابت کنم با خلاقیت در فشن، می شه به کاهش آلودگی یاری کرد و از آسیبِ این صنعت به محیط زیست کاهش داد.

در خصوص منابع این ته سیگار ها هم می گوید: تعداد زیادیشون از ته سیگار های خودم بودن و بقیه شو از تو خیابون پیدا کردم. البته او گفته این کت، بوی خیلی بدی هم دارد!

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2390

به "عکس هایی از خلاقیت در فراوری لباس با ته سیگار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی از خلاقیت در فراوری لباس با ته سیگار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید