فروش واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر تکذیب شد

به گزارش بالیو، سخنگوی جمعیت هلال احمر ضمن رد هر گوه خبری مبنی بر فروش واکسن توسط این نهاد، گفت: همانطور که ستاد ملی کرونا نیز از ابتدای توزیع واکسن کرونا اعلام نموده است این واکسن به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

فروش واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر تکذیب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد حسن قوسیان مقدم با رد هرگونه خبری مبنی بر فروش واکسن به وسیله جمعیت هلال احمر به هموطنان اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری به نقل از جمعیت هلال احمر در بعضی از رسانه ها مبنی بر فروش واکسن به هموطنان منتشر شده است که این خبر از اساس تکذیب است.

وی توضیح داد: همانطور که قبلاً نیز اعلام شده است سیاست جمعیت هلال احمر بر فروش واکسن کرونا نیست و هیچ برنامه ای را برای پولی کردن واکسن کووید 19 ندارد و به شدت چنین اخباری تکذیب می گردد واز هموطنان هم درخواست می کنیم به هیچ وجه به چنین اخباری توجه نداشته باشند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: همانطور که ستاد ملی کرونا نیز از ابتدای توزیع واکسن کرونا اعلام نموده است این واکسن به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت که فرآیند توزیع آن نیز توسط وزارت بهداشت اعلام شده است.

وی همچنین درباره خرید واکسن به وسیله چند کشور اعلام کرد: جمعیت هلال احمر همانطور که قبلاً اعلام نموده ایم در چند ماه گذشته کوشش های شبانه روزی را برای خرید واکسن به وسیله صلیب سرخ چین، هند و روسیه انجام داده است و این کوشش ها ادامه دارد.

قوسیان گفت: به محض اینکه نخستین محموله ها از خرید واکسن توسط جمعیت هلال احمر به فرودگاه مهرآباد وارد گردد این واکسن ها در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1750

به "فروش واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید