لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 2 روش

به گزارش بالیو، خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - شاید برای شما این رخ داده باشد که شارژ خریده اید و بعد از مدت کوتاهی بدون اینکه با کسی تماس گرفته باشید یا به اینترنت وصل شده باشید، شارژتان تمام شده است! یکی از دلایل وجود این مشکل، تمدید اتوماتیک بسته های اینترنتی است. اما چه باید کرد؟ ما در این مطلب قصد داریم روش های لغو تمدید اتوماتیک اینترنت ایرانسل را با هم آنالیز کنیم.

لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 2 روش

در این مطلب می خوانید:

  • چرا دستگاه شما از بسته های اینترنتی به طور اتوماتیک استفاده می نماید؟
  • 2 روش جلوگیری و لغو تمدید اتوماتیک اینترنت ایرانسل
  • لغو تمدید اتوماتیک مکالمه ایرانسل

چرا دستگاه شما از بسته های اینترنتی به طور اتوماتیک استفاده می نماید؟

این مشکل می تواند دو دلیل اساسی داشته باشد:

1. اس ام اس تبلیغاتی

اول اینکه شما به اس ام اس های تبلیغاتی جواب داده باشید و یا یک سری سرویس ها برای شما فعال شده باشد که باید برای این منظور حتما با سرویس های پشتیبانی ایرانسل تماس حاصل کنید.

2. بسته های اینترنتی

وقتی شما یک بسته اینترنتی ایرانسل را برای خودتان فعال می کنید، بعد از اتمام مدت زمان آن بسته، ایرانسل به طور اتوماتیک همان بسته را برای شما فعال نموده و از حساب اعتباریتان پول کسر می نماید. تمدید اتوماتیک بسته های اینترنتی باعث می گردد که به صورت حساب سیم کارت دائمی نیز مبلغی اضافه گردد. یعنی شما در واقع پولی اضافی برای بسته ای پرداخت می کنید که شاید نیازی به آن نداشته باشید یا اصلا از آن استفاده هم نکنید.

2 روش جلوگیری و لغو تمدید اتوماتیک اینترنت ایرانسل

برای لغو تمدید اتوماتیک ایرانسل دو راه آسان وجود دارد.

1. استفاده از کد دستوری

برای جلوگیری از تمدید اتوماتیک بسته اینترنت کد #9*555*5* را شماره گیری نموده و بسته ای که در تمدید اتوماتیک فعال شده را حذف کنید. بعد از شماره گیری کد مذکور در صورتی که بسته ای با قابلیت تمدید اتوماتیک داشته باشید به نمایش داده می گردد.

توجه کنید که؛ بعد از خرید هر بسته اینترنتی باید کد بالا را بزنید تا از تمدید اتوماتیک آن جلوگیری گردد، چون این قابلیت تمدید اتوماتیک برای بسیاری از بسته های ایرانسلی فعال است. بعد از دریافت پیغامک فعال سازی اینترنت حتما این کد را شماره گیری کنید چرا که امکان دارد پیش از دریافت اس ام اس هنوز تمدید اتوماتیک آن ثبت نشده باشد.

باید بعد از حذف بسته های تمدید اتوماتیک از حساب، با زدن کد بالا با پیغامی بر مبنای خالی بودن لیست تمدید اتوماتیک روبه رو شوید. اگر دوباره دیدید که بسته ای در بخش تمدید اتوماتیکتان وجود دارد با انتخاب شماره مربوطه می توانید غیر فعالش کنید.

2. استفاده از برنامه ایرانسل من یا My Irancell

در صورتی که با روش بالا به مشکل برخورد کردید، می توانید از روشی که در قسمت پایین معرفی می کنیم استفاده و اقدام به لغو بسته اینترنت ایرانسل تمدیدی کنید. ابتدا برنامه ایرانسل من را دانلود و نصب نموده و سپس طبق تصویر زیر بر روی گزینه خرید بسته افزایشی کلیک کنید.

بعد از اینکه وارد منو زیر شدید، طبق تصویر بر روی گزینه بسته های افزایشی فعال با تمدید اتوماتیک کلیک کنید.

در صورتی که بسته افزایشی با قابلیت تمدید اتوماتیک داشته باشید در لیست به شکل زیر نمایش داده می گردد.

حالا با کلیک بر روی گزینه لغو می توانید بسته را حذف کنید تا به صورت اتوماتیک تمدید نگردد.

بیشتر بخوانید: حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به 4 روش به یاری کد و پیغامک

لغو تمدید اتوماتیک مکالمه ایرانسل

اگر بسته مکالمه ایرانسل خریداری نموده اید و به طور اتوماتیک تمدید می گردد برای لغو تمدید اتوماتیک، عدد 2 انگلیسی را به شماره 3187 ارسال کنید.

سخن آخر

در این مقاله به طور کامل در خصوص روش های لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل صحبت کردیم. همانطور که مشاهده کردید، هم با استفاده از کد دستوری و هم با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می توانید تمدید اتوماتیک بسته ایرانسل را لغو کنید. تجربه شما از لغو بسته رزرو ایرانسل چیست؟ لغو تمدید اتوماتیک مکالمه ایرانسل چه روشی را امتحان نموده اید؟ اگر شما از روش جدیدتر و به صرفه تری برای لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنتی اطلاع دارید، حتما آن را در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از دغدغه های مهم کاربران اپراتورهای مختلف، پیغامک های تبلیغاتی است. اگر شما هم تمایلی به دریافت این پیغام ها ندارید، با روش های لغو پیغامک تبلیغاتی تمام اپراتورها آشنا شوید.

منبع: setare.com
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1727

به "لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 2 روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 2 روش"

1 دیدگاه

زهرا 3 آذر 1400

سلام
برای تمدید و فعال سازی اینترنت 1 گ ماهانه 500تومن
سرشماره 3187
چ اقدامی باید کرد
ممنون میشم

پاسخ به زهرا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید