مدیریت شهری مشهد آماده همکاری با دولت است

به گزارش بالیو، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به جایگاه و شخصیت شهیدان رجایی و باهنر گفت: استعمار در طول تاریخ از وجود چنین مسئولانی ناراحت بوده و هست. در حال حاضر دولت خدمت گزار برای خدمت به مردم، مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب قدم در میدان گذاشته و مدیریت شهری مشهد هم آماده همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و دولت کریمه است.

مدیریت شهری مشهد آماده همکاری با دولت است

حسن موحدیان در آغاز چهارمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد امروز در تالار شهر برگزار گشت، با اشاره به سال روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولت مردان ، سیاست گذاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. شورای ششم هم بدون شک رهرو این راه این شهدا خواهد بود.

وی ادامه داد: با شهادت شهیدان رجایی و باهنر، انقلاب اسلامی 2 تن از سرمایه های ارزشمند خود را از دست داد. پس از این حادثه خونین به برکت خون آنان سرمایه های بسیاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شد.

موحدیان گفت: همه ما قدردان و مدیون خون مطهر شهدا هستیم. شهیدان رجایی و باهنر از حیث اخلاص، پرکاری، خدمت گذاری بی منت و... الگویی سرآمد برای همه دولت ها هستند و همین عوامل بود که سبب شد دشمن کوردل نتواند حضور چنین مسئولانی را تحمل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا نفس بسیاری از شهروندان و هموطنان ما را تنگ کرده و سلامت افراد را به مخاطره انداخته، اظهار کرد: در چنین شرایطی اعضای شورای شهر مشهد پای کار بوده و از مجموعه های مختلف بازدید کرده اند و پیگیر رفع مسائل بیماران، مردم و کادر درمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما فرهنگ ایثار و جهاد زنده است، اضافه نمود: نمونه شاخص این فضیلت و خصلت اخلاقی در پزشکان و پرستارانی است که در خط مقدم تقابل و جنگ با ویروس کرونا از خودگذشتگی می کنند و شهدایی را هم تقدیم نظام کرده اند.

موحدیان با اشاره به گرامیداشت روز پزشک و داروساز گفت: خوشبختانه نام گذاری یکی از معابر شهری به نام شهدای مدافع سلامت اقدام مناسبی از سوی شورای ششم، به ویژه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بود تا قدمی هرچند اندک برای تقدیر از زحمات این قشر زحمتکش برداشته شود. داروسازان کشورمان هم در این ایام با جدیت درصدد تولید داروهای اثرگذار برای درمان هموطنان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1905

به "مدیریت شهری مشهد آماده همکاری با دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری مشهد آماده همکاری با دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید