مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به توریسم درمانی تبدیل گردد

به گزارش بالیو، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان باید توسعه پیدا نموده و به مرکز توریسم درمانی تبدیل گردد.

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به توریسم درمانی تبدیل گردد

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز با دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و دکتر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان جلساتی حول محور همکاری های پزشکی، کشاورزی، دامپروری و اقتصاد دانش بنیان داشتیم.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد دانش بنیان یکی از موضوعات موردبحث این جلسه بود چرا که این مهم می تواند در لرستان نمود زیادی داشته باشد، اضافه نمود: توسعه و تجهیز مرکز درمان ناباروری و راه اندازی بیماری یابی سرطان سینه و بیماری های جامع زنان توسط جهاد دانشگاهی لرستان می تواند تحول بزرگی در استان ایجاد کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه نمود: توسعه کشت گیاهان دارویی، برند سازی محصولات کشاورزی و تغییر الگوی کشت کشاورزی در دو شهرستان سلسله و دلفان از دیگر موضوعات مورد بحث جلسه امروز بود که این امر می تواند کشاورزی شهرستان را دگرگون کند و سبب توسعه این بخش در مناطق مذکور گردد.

ابراهیمی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان باید توسعه پیدا نموده و به مرکز توریسم درمانی تبدیل گردد و در این راستا از ظرفیت اعضای هیأت علمی بومی استان به شکل پایدار استفاده خواهیم کرد.

وی از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در شهرستان سلسله و دلفان اطلاع داد و اضافه نمود: این مرکز می تواند نقش مهمی در راستای نوآوری و جذب نخبگان شهر تأثیرگذار باشد.

ابراهیمی گفت: حمایت از راه اندازی مرکز تحقیقاتی و کشت و تولید گیاه موسیر از دیگر موضوعات جلسه امروز بود.

نماینده مردم سلسله و دلفان مطرح نمود: چنانچه جهاد دانشگاهی لرستان در این عرصه ها ورود پیدا کند ما نیز قول می دهیم از ظرفیت نمایندگی خود برای این نهاد پیروز انقلابی در استان در راستای توسعه زیرساخت های لازم آن حمایت کنیم.

وی اعلام نمود: در بحث تامین اعتبارات لازم جهت پروژه های جهاد دانشگاهی به وسیله مجلس پیگیری های لازم را تا جایی که قانون اجازه دهد انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1201

به "مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به توریسم درمانی تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به توریسم درمانی تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید