نساجی دو ، فولاد یک؛ اولین شکست فولادی ها رقم خورد

به گزارش بالیو، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست با رجحان برابر فولاد خوزستان آخرین خط تیره لیگ بیست و دوم را هم پاک کند.

نساجی دو ، فولاد یک؛ اولین شکست فولادی ها رقم خورد

در شروع هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نساجی از ساعت 15 روز پنجشنبه در ملاقاتی خانگی به مصاف فولاد خوزستان رفت که پیروز شد با نتیجه 2 بر یک میهمانش را با شکست بدرقه کند.

این در حالی بود که فولاد تا پیش از این مسابقه شکستی را در لیگ تجربه نکرده بود اما تساوی های متوالی شاگردان نکونام موجب شده بود تا آنها جایگاه خوبی در جدول نداشته باشند و در پی سه امتیاز این ملاقات باشند.

از طرفی شاگردان حمید مطهری هم که هفته قبل در سیرجان تیم گل گهر را شکست داده بودند با روحیه خوبی پای به این ملاقات گذاشتند تا دومین غول کشی متوالی خود را جشن بگیرند و تنها خط تیره لیگ بیست و دوم که شکست فولاد بود، را از بین ببرند.

در دقیقه 40 عارف آقاسی که در این ملاقات کاتپیتان فولاد نیز بود، کریم اسلامی را سرنگون کرد تا داور خطای پنالتی را اعلام کند و حامد شیری توپ را تبدیل به گل کند.

دو دقیقه بعد اما علی قربانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در اواسط نیمه دوم اما این کریم اسلامی بود که روی ارسال زیبای علی شجاعی با ضربه سر گل دوم و پیروزی بخش نساجی را به ثمر رساند تا نخستین شکست فصل شاگردان نکونام رقم بخورد.

نساجی با این برد 16 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. فولاد هم که هفته هاست طعم برد را نچشیده، در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2282

به "نساجی دو ، فولاد یک؛ اولین شکست فولادی ها رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی دو ، فولاد یک؛ اولین شکست فولادی ها رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید