نصیری: مواردی در وزنه برداری وجود دارد که نمی توانم آن ها را بیان کنم، نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم

به گزارش بالیو، دارنده 3 مدال وزنه برداری المپیک گفت: مواردی وجود دارد که نمی توانم آن ها را بیان کنم، اما امیدوارم وزنه برداران مان بتوانند المپیکی شوند.

نصیری: مواردی در وزنه برداری وجود دارد که نمی توانم آن ها را بیان کنم، نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم

محمد نصیری، پیشکسوت وزنه برداری کشورمان در گفت وگو با ، درخصوص ارزیابی اش از رقابت های لیگ برتر وزنه برداری گفت: قهرمان های بزرگی را در لیگ سال جاری دیدم که وزنه می زنند و رقابت می نمایند و به نظر من بهترین ورزشکاران را تیم بازار بزرگ در این دوره از رقابت ها در اختیار دارد و من امیدوارم که همه تیم ها و وزنه برداران پیروز باشند و برای خود و تیم شان بهترین وزنه ها را بزنند.

دارنده 3 مدال وزنه برداری المپیک درباره عملکرد وزنه برداران ایرانی در سال منتهی به المپیک گفت: مواردی وجود دارد که من نمی توانم در حال حاضر آن ها را بیان کنم، اما امیدوارم وزنه برداران مان بتوانند امتیازات لازم برای رفتن به توکیو را به دست بیاورند و راهی این مسابقات شوند.

نصیری درمورد عملکرد علی داودی، ملی پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری توضیح داد: امیدوارم علی داودی همانطور که همه مان را در رقابت های وزنه برداری جام فجر شاد کرد و ستاره این مسابقات شد، در المپیک توکیو هم عملکرد خوبی داشته باشد. البته من نمی دانم که داودی صد در صد راهی المپیک می گردد یا نه، اما به هرصورت خودم سال ها در المپیک حضور داشتم و مدال های مختلفی به دست آوردم و می دانم که چقدر این بازی ها سخت و سخت است. امیدوارم وزنه برداران ما در توکیو شرایط خوبی داشته باشند.

پرافتخارترین وزنه بردار تاریخ ایران درباره اریابی اش از شرایط کلی وزنه برداری ایران اعلام کرد: در رده سنی جوانان و نوجوانان پیشرفت های خوبی داشتیم و مربیان خوبی بالای سرشان کار می نمایند. این روز ها صحبت های زیادی درباره علی داودی و رقابت سنگین وزن او در المپیک مطرح می گردد، اما داودی هم جوان است و نباید انتظارات مان به حدی باشد که فشار ها روی او زیاد گردد. از نظر من همه وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی زحمت می کشند و برای همه آن ها آرزوی پیروزیت می کنم.

نصیری درخصوص حافظ قشقایی که در رقابت های جهانی وزنه برداری 2019 پس از سال ها ایران را در دسته سبک وزن صاحب مدال کرد، گفت: حافظ مدال جهانی خود را در دسته 55 کیلوگرم به دست آورد و به یکباره یک وزن بالاتر رفت و در دسته 61 کیلوگرم وزنه می زند. به نظر من هنوز نتوانسته پیروزیت خوبی در وزن جدید داشته باشد البته من بابت مدال جهانی به او تبریک می گویم و اتفاقا همین چند هفته پیش باز هم مدال آوری کرد و امیدوارم در آینده پیروزیت های خودش را ادامه بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 891

به "نصیری: مواردی در وزنه برداری وجود دارد که نمی توانم آن ها را بیان کنم، نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: مواردی در وزنه برداری وجود دارد که نمی توانم آن ها را بیان کنم، نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید