هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد

به گزارش بالیو، طبق نتایج گزارش یک مؤسسه خیریه انگلیسی، هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد.

هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، طبق گزارش جدید، هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد که این رقم در سیزده سال اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است.

بنا به گزارش شبکه اسکای نیوز، گزارش نسل بی خانمان مؤسسه خیریه شلتر نشان می دهد، هر روز، 183 کودک در انگلیس خانه هایشان را از دست می دهند و سرگردان می شوند.

این تحقیقات نشان می دهد که دستکم 135 هزار کودک در روز کریسمس در اسکان های موقت به سر خواهند برد. مؤسسه خیریه شلتر (پناهگاه بی خانمان ها) در گزارش خود نوشت که در اغلب موارد، اقامتگاه های موقت از استاندارد های کافی محروم هستند و فاقد حریم خصوصی و امنیت برای خانوار ها می باشند.

در این گزارش به داستان یک کودک انگلیسی به نام ویل اشاره شده که صاحبخانه بدون دلیل آن ها را بیرون نموده و مجبور شدند در یک اتاق با یک تخت در ایلفورد در شرق لندن زندگی نمایند.

این کودک ده ساله می گوید که زندگی در این خانه بسیار وحشتناک است و شرح داد: هیچ جایی برای انجام کار ها وجود ندارد... بعضی اوقات من و برادر کوچکترم هری بر سر یک جایگاه دعوا می کنیم، زیرا هر دو ما می خواهیم بر روی جایگاه بنشینیم. بعضی وقت ها (در این جدال) او پیروز می گردد و بعضی اوقات من.

وی ادامه داد: انجام تکالیفم واقعاً سخت است، زیرا برادر کوچکترم حواسم را پرت می نماید و ما اتاق دیگری ندارم که در آرامش به کارهایم برسم.

خیریه شلتر در گزارش خود نوشت که تعداد بچه هایی که بی خانمان شده و در اقامتگاه های موقت به سر می برند، در پنج سال گذشته در بریتانیا افزایش 51 درصدی داشته اند.

پولی نیت مدیر اجرایی شلتر در مورد بچه ها بی خانمان بریتانیا گفت: این حقیقت که 183 کودک در هر روز آواره می شوند، افتضاح است و این مسئله را گوشزد می نماید که وعده های سیاسی مربوط به برطرف مشکل بی خانمان ها باید به اقدام عملی و واقعی تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 643

به "هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر هشت دقیقه یک کودک انگلیسی بی خانمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید