هواپیماهای نظامی روسیه 80 درصد ناوگان هوایی هند را به خود اختصاص داده است

به گزارش بالیو، شرکت دولتی راس.تک روسیه با ارائه بیش از 200 نمونه از تجهیزات نظامی تولیدی خود، از جمله جنگنده منحصربه فرد سوخو-57 و پرفروش ترین هواپیماهای نظامی در نمایشگاه عظیم بین المللی هوایی هند شرکت نموده است.

هواپیماهای نظامی روسیه 80 درصد ناوگان هوایی هند را به خود اختصاص داده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویکتور کلادوف مدیر همکاری های بین المللی و سیاست منطقه ای شرکت دولتی راس تک روسیه در گفت وگویی اختصاصی با خبرگزاری تاس خاطرنشان کرد که این شرکت بیش از 200 نمونه از محصولات نظامی خود را در نمایشگاه بین المللی هوایی-فضایی آیرو ایندیا-2021 ( Aero India 2021 ) که از 3 الی 5 فوریه (15 الی 17 بهمن ماه) در شهر بندری بنگلور هند برگزار می گردد، را معرفی و ارائه خواهد داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام روس گفت: از جمله تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه عظیم بین المللی، جنگنده منحصربه فرد سوخو-57ای است که ما یک مدل از این هواپیمای جنگی را به هند منتقل نموده ایم. علاوه بر این، ما پرفروش ترین جنگنده های روسی - سوخو-35 و میگ-35، همچنین مدل های جدید هواپیمای ترابری نظامی ایل-76 و هواپیمای سوخت رسان ایل-78 را در این نمایشگاه معرفی خواهیم کرد.

کلادوف با اشاره به بعضی دیگر از نمونه های محصولات نظامی شرکت راس تک، اضافه نمود، در نمایشگاه امسال، جدیدترین نمونه های تجهیزات هوایی، سیستم های دفاع هوایی، وسایل نقلیه نظامی و مهمات روسی ارائه خواهند شد.

این مقام در عین حال خاطرنشان کرد که 80 درصد از تجهیزات نیروهای نظامی-هوایی هند، تولیدات روسیه هستند. از جمله مهمترین این تجهیزات، می توان از جنگنده های چندمنظوره سوخو-30 و میگ-29 و همچنین بالگردهای نظامی-ترابری میگ-17 و سایر موارد نام برد.

به گفته وی، به همین دلیل، مواضع شرکت راس تک روسیه در بازار نظامی کشور هند، بسیار قدرتمند است و همکاری های نظامی دو کشور روندی رو به توسعه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1553

به "هواپیماهای نظامی روسیه 80 درصد ناوگان هوایی هند را به خود اختصاص داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماهای نظامی روسیه 80 درصد ناوگان هوایی هند را به خود اختصاص داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید