بازسازی منزل: کیم برای بازسازی اقتصاد کره شمالی آستین بالا زد

به گزارش بالیو، ایسنا نوشت:خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی تاکید نموده که این کشور باید برای یک کوشش بسیار بزرگ در سال آینده به منظور ادامه پیشرفت ها در حوزه هایی چون دفاع، کشاورزی و ساخت و ساز آماده گردد.

بازسازی منزل: کیم برای بازسازی اقتصاد کره شمالی آستین بالا زد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این اظهارات را روز چهارشنبه در نشست کمیته مرکزی دفتر سیاسی حزب حاکم کارگر عنوان کرد. در این جلسه تصمیم گرفته شد تا نشست عمومی این کمیته ماه آینده برگزار گردد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA، کیم جونگ اون در این نشست گفت: در حالی که کره شمالی همچنان با مسائل مالی روبرو است، حزب حاکم در کوشش برای رسیدن به اهداف مشخص شده و اجرای برنامه اقصادی پنج ساله که اوایل امسال میلادی اعلام کردیم، پیروز بوده است.

وی اضافه نمود: بسیار دلگرم کننده است که تغییرات مثبت در کل امور دولتی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و دفاع ملی ایجاد شده و مدیریت پایدار اقتصاد دولتی و پیروزیت های بزرگ در بخش های کشاورزی و ساخت و ساز گواه آن است.

کیم جونگ اون در ادامه گفت: سال آینده یک سال بسیار مهم است چرا که ما باید در آن کوششی بزرگ به مقدار کوششی که امسال انجام دادیم، انجام دهیم.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2021

به "بازسازی منزل: کیم برای بازسازی اقتصاد کره شمالی آستین بالا زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: کیم برای بازسازی اقتصاد کره شمالی آستین بالا زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید