176 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان به بهره برداری رسید

به گزارش بالیو، حسین حاجی بگلو در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در ششمین روز هفته دولت استاندار سمنان به طور هم زمان 176 طرح عمرانی و اقتصادی را در دامغان افتتاح کرد، ابراز داشت: برای افتتاح طرح عمرانی، اقتصادی و کشاورزی اعتباری معادل 570 میلیارد ریال هزینه گردیده است.

176 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان به بهره برداری رسید

وی بابیان اینکه استاندار سمنان در بدو ورود به دامغان وارد شهر امیریه شد و نسبت به شهدای این شهر ادای احترام کرد، اضافه نمود: در این سفر یک روزه زمین چمن مصنوعی شهر امیریه بااعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال که با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان و شهرداری امیریه احداث گردیده بود افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد و سپس استاندار از کاروان سرا و قلعه سپهسالار شهر امیریه بازدید و بر احیا و حفظ این آثار تاریخی تاکید نمود.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فرماندار دامغان بابیان اینکه در این سفر خانه ورزش روستایی جزن افتتاح و 15 هزار مترمربع آسفالت خیابان این روستا به بهره برداری رسید، ابراز داشت: استاندار سمنان سالن باستانی دامغان را در زمینی به مساخت 600 متر مربع و بااعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح کرد.

حاجی بگلو در ادامه توضیح داد: پروژه گازرسانی به روستای منصور کوه در 15 کیلومتری شمال شهرستان دامغان بااعتبار چهار میلیارد و 00 5 میلیون ریال انجام و در این طرح دو هزار و 50 متر لوله گذاری و ایستگاه تقلیل فشار نصب شد که با گازرسانی به این روستا 80 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی اضافه نمود: امیدواریم هفته دولت بهانه ای برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شهر دامغان باشد قطعا افتتاح این طرح ها شروع راه خدمت رسانی مطلوب تر به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران در این سفر یک روزه ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان و استانی استاندار سمنان را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 27

به "176 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "176 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید