اختصاص بودجه جنگی برزیل برای مقابله با کرونا

به گزارش بالیو، در شرایطی که تعداد مبتلایان به کروناویروس در برزیل از 10 هزار تن گذشت، مجلس نمایندگان کنگره برزیل یک اصلاحیه قانون اساسی برای بودجه جنگ را به تصویب رسانده است تا هزینه های مرتبط با مقابله با این ویروس را از بودجه اصلی دولت جدا نموده و از اقتصادش حفاظت کند.

اختصاص بودجه جنگی برزیل برای مقابله با کرونا

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این بودجه جنگ نیازمند تایید سه پنجم سنای برزیل در دو دور رای گیری است که احتمالا طی روزهای آینده انجام می گردد.

اواخر روز آدینه مجلس نمایندگان کنگره برزیل سند اصلی این لایحه را با 423 رای موافق و یک رای مخالف در دور دوم رای گیری به تصویب رساند. در دور اول رای گیری 505 تن موافق و یک تن مخالف بودند.

اصلاحیه فوق چارچوب فوق العاده ای ایجاد می نماید و اجازه نمی دهد تا هزینه های مرتبط با حکم شرایط اضطراری ناشی از همه گیری کروناویروس که تا 31 دسامبر معتبر است، با بودجه فدرال در همین بازه زمانی آمیخته گردد.

علاوه بر کاهش محدودیت های اقتصادی و بودجه ای برای سرعت بخشیدن به اقدامات مقابله با این شیوع، بودجه جنگ همچنین قدرت خرید اوراق قرضه اضطراری به بانک مرکزی برزیل برای تثبیت بازارهای اقتصادی اعطا می نماید.

براساس آمارهای روز شنبه وزارت بهداشت برزیل، میزان تلفات کروناویروس در این کشور به 431 تن افزایش یافته و تعداد مبتلایان به 10 هزار و 278 تن رسیده است. برزیل جزو کشورهایی است که برای دریافت تجهیزات درمانی از چین کوشش می نماید.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 906

به "اختصاص بودجه جنگی برزیل برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بودجه جنگی برزیل برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید