بازدهی منفی 3 درصدی بورس در هفته ای که گذشت ، نمادهای کوچک بورس همچنان قفل در صف فروش

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با افتی حدود 3 درصد نسبت به هفته گذشته در سطح یک میلیون 172 هزار واحدی نهاده شد تا ضمن از دست دادن کانال 1.2 میلیون واحدی، به فرایند نزولی خود ادامه دهد. در این هفته که تعداد روزهای معاملاتی 4 روز بود، ارزش معاملات هفتگی 11 هزار میلیارد تومان، معادل میانگین روزانه 2 میلیون و 750 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 15 درصدی را نشان می دهد.

بازدهی منفی 3 درصدی بورس در هفته ای که گذشت ، نمادهای کوچک بورس همچنان قفل در صف فروش

دوشنبه این هفته جلسه سران قوا با موضوعیت بورس برگزار گردید و همین موضوع موجب شد تا روز چهارشنبه شاخص مثبت گردد. مذاکرات برجام و همچنین افزایش نرخ تسعیر باعث شد تا نمادهای بانکی و فلزات اساسی با فرایند بهتری نسبت به هفته گذشته معامله شوند، با این حال هنوز نمادهای کوچک تر در صف فروش قفل شده و حجم معاملات آنها به قدری کم است که بیشتر آنها مشمول گره معاملاتی می شوند.

در این هفته همچنین صندوق های دولتی نیز با افت ارزش خود روبرو شدند ولی همچنان جزو پر معامله ترین نمادهای بورس محسوب می شوند.

کارشناسان پیش بینی نموده اند که با توجه به سیگنال مثبت بسته حمایتی 7+3 و همچنین جلسه سران سه قوه، هفته آینده بازار نسبت به این هفته متعادل تر گردد.

مهمترین اخبار بازار سهام را از صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1764

به "بازدهی منفی 3 درصدی بورس در هفته ای که گذشت ، نمادهای کوچک بورس همچنان قفل در صف فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدهی منفی 3 درصدی بورس در هفته ای که گذشت ، نمادهای کوچک بورس همچنان قفل در صف فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید