خبرنگاران نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان تا 25 درصد افزایش می یابد

به گزارش بالیو، زنجان - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نرخ مصوب اجاره بهاء اماکن ورزشی دولتی و شهریه ماهانه باشگاه های ورزشی این استان 10 تا 25 درصد افزایش می یابد.

خبرنگاران نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان تا 25 درصد افزایش می یابد

محمدعلی حمزه پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این افزایش نرخ پس از آنالیز مبالغ پیشنهادی مصوب شده در جلسه کمیته نرخ گذاری اماکن و باشگاه های ورزشی زنجان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: هفته گذشته جلسه نرخ گذاری اماکن ورزشی و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان ازسوی این اداره کل و با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت، هیات های ورزشی و باشگاه داران تشکیل و پیشنهاد نرخ سال 99 ارایه شد که نتیجه از سوی سازمان صمت زنجان جهت اجراء اعلام خواهد شد.

حمزه پور، به روزهایی کرونایی زنجان اشاره نمود و اضافه نمود: فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی زنجان تا روز دوشنبه هفته آینده به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

رییس هیات باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز گفت: نرخ جدید باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان به زودی معین و اعلام خواهد شد.

مهران زرگری اضافه نمود: هر کدام از شهرستان های استان زنجان باید با برگزاری جلسه نرخ گذاری نسبت به معین و مصوب کردن شهریه پرداختی از سوی ورزشکاران اقدام نمایند.

وی گفت: این هیات در نظر دارد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جلسه کمیته فنی را به منظور درجه بندی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام بر اساس شاخص های موجود برگزار کند.

زرگری توضیح داد: در زمان حاضر حال باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، خوب و رضایتبخش نیست و این بیماری منحوس تعداد مراجعان به باشگاه ها را بسیار کاهش داده و کاهش استقبال، باشگاه داران را به جد متضرر نموده است.

تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان قریب 170 باب است و حداقل 800 نفر در باشگاه های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1234

به "خبرنگاران نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان تا 25 درصد افزایش می یابد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان تا 25 درصد افزایش می یابد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه های ورزشی زنجان تا 25 درصد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید