خبرنگاران هنرمندان قم به پویش در خانه بمانیم پیوستند

به گزارش بالیو، قم - خبرنگاران - انجمن های هنری قم با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر همراهی با مدافعان سلامت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از پیوستن جامعه هنری قم به پویش در خانه بمانیم اطلاع داد.

خبرنگاران هنرمندان قم به پویش در خانه بمانیم پیوستند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در این اطلاعیه که سه شنبه شب نسخه ای از آن در اختیار خبرنگاران قرار گرفته، آمده است: انجمن های هنری قم نیز همراه با سایر اقشار فهیم قم به پویش درخانه بمانیم و کتاب بخوانیم پیوسته و اقدامات و فعالیت های خود را به وسیله فضای مجازی پی گرفته ودربخش هایی نیز به کمک مدافعان سلامت پرداخته است.

این اطلاعیه حاکیست: از عموم همشهری های متدین و فهیم قم نیز متواضعانه می خواهیم تا روزهای آغازین سال نو، به ویژه روز طبیعت (سیزده به در) را در خانه بمانند و همچون تمامی مقاطع چهل سال گذشته در نبرد با متجاوزین به وطن و امروز در نبرد با ویروس کرونا؛ مدافعان عزیز بهداشت وسلامت را با دعای خیر شان کمک نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: امید است که به زودی؛ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های مؤکد مسئولین و مدیریت بهداشت و سلامت بار دیگر در انجمن ها و مراکز وفضاهای فرهنگی وهنری خدمتگزار همشهریان عزیز باشیم.

همچنین در ادامه این اطلاعیه با اشاره به 12 فروردین ماه روز ملی جمهوری اسلامی تاکید شده است: امت فهیم ایران اسلامی، بیش از چهل سال است که در برابر هجمه های دشمنان نظام، جنک تحمیلی، شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه، داعش، شبیخون فرهنگی و انواع فتنه ها و دسیسه ها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی؛ مجاهدت و مقاومت نموده است و در این جهت نورانی شهیدان گرانقدری نیز تقدیم حق تعالی نموده و پیروزی های بزرگ و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

اطلاعیه آمده است: رمز پیروزی در برابر تمام این فتنه ها و بلاها؛ مقاومت و شکیبایی است. بلاها امتحان الهی هستند. امتحان الهی یعنی تمرین ، یعنی رزمایش. رزمایش نقطه ضعف های انسان را به او نشان می دهد و او سعی می نماید آن نقطه ضعف ها را رفع کند و تبدیل کند به نقطه قوّت.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: جامعه سلامت ایرانی در این روز گار کرونایی دچار ابتلا و امتحان شده است و این بار مدافعان سلامت در خط مقدم قرار گرفته اند. جامعه ایرانی اکنون در جهت برون رفت موفقیت آمیز از آزمایش کرونایی؛ صبر، تقوا و تسلیم در برابر خدا را پیشه خود ساخته و به توصیه های مدیریت بهداشت وسلامت توجه می نمایند تا بر آن فائق آیند.

به گزارش خبرنگاران، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: تا ساعت 14 روز دوازدهم فروردین ماه 44 هزار و 606 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2898 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 14 هزار و 656 نفر نیز بهبود یافته اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران هنرمندان قم به پویش در خانه بمانیم پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرمندان قم به پویش در خانه بمانیم پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید