خبرنگاران پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان در قم راه اندازی شد

به گزارش بالیو، قم- خبرنگاران- سرپرست اداره مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی قم گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور مشارکت مردمی برای تامین حداقلی نیازها و برطرف مسائل مالی مددجویان بهزیستی این استان راه اندازی شد.

خبرنگاران پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان در قم راه اندازی شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی قم، سید صادق میرئی در این زمینه اضافه نمود: هدف از اجرای این پویش را پرداخت یاری هزینه معیشتی، یاری هزینه درمان، یاری هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته های بهداشتی و معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 35هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و موردی بهزیستی قم هستند و مسائل مالی و شیوع کرونا معیشت و زندگی این قشر را با مسائل متعددی روبرو نموده است.

وی اعلام نمود: با توجه به اجازه مراجع تقلید، مومنان می توانند علاوه بر یاری به معیشت مددجویان نسبت به پرداخت کفاره های خود اعم از عمد و غیرعمد و نذورات و خیرات اقدام کنند.

میرئی ادامه داد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی هستند و شماره همراه 09109073205 برای هماهنگی و همچنین شماره کارت 6367957076182588 و شماره حساب 4176034541886999 برای پرداخت وجوه نقدی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از مساعدت های همیشگی بیوت مراجع عظام تقلید، تولیت های حرم مطهر و مسجد جمکران، مدیران دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه، صاحبان صنوف و صنایع و عموم خیران و مردم سخاوتمند استان تقدیر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1734

به "خبرنگاران پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان در قم راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان در قم راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید