دانش بنیان های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می نمایند ، رونق تجاری سازی محصولات

به گزارش بالیو، فعالان فناور حوزه سلامت، تازه ترین دستاوردهایشان را معرفی و زمینه ورود به بازار تجاری را پیدا می نمایند.

دانش بنیان های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می نمایند ، رونق تجاری سازی محصولات

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، یکی از زمینه های فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور، فراوری محصولات و ارائه خدماتی است که زمینه را برای ارتقای سلامت جامعه فراهم می نمایند و شرکت های دانش بنیان و خلاق، بخش قابل توجهی از احتیاج های فناورانه کشور در این حوزه را تامین و به بازار عرضه نموده اند.

در قالب رویدادی نوآورانه و مشارکتی، دستاورد های دانش بنیان در حوزه سلامت معرفی می گردد تا ضمن برطرف احتیاج های فناورانه کشور در این حوزه، زمینه برای بهبود کیفیت زندگی و خلق ارزش افزوده فراهم گردد.

برای ترویج و فرهنگسازی توانمندی شرکت های دانش بنیان، معرفی و ارائه فناورانه دستاورد ها و فعالان این حوزه، فعالان فناور مستقر در پارک فناوری پردیس، در قالب رویداد های نونمایی، این بار به معرفی دستارودهایشان در در حوزه ساخت محصولات دانش بنیان و ایران ساخت حوزه سلامت می پردازند.

معرفی 3 دستاورد حوزه سلامت

بر همین اساس، 3 محصول دانش بنیان در قالب رویداد نونمایی معرفی می گردد تا شرکت های مستقر در پارک زمینه ورود به بازار تجاری و برطرف یکی از احتیاج های فناورانه جامعه را پیدا نمایند.

محصول دانش بنیان میگرن کات، فرآورده ای دارویی و فراوری شده به دست فعالان فناور شرکت دانش بنیان میم دارو فراوری شده نخستین محصولی است که در این رویداد معرفی خواهد شد. این شرکت دانش بنیان توانسته است پس از تحقیق و توسعه، درمان سردرد های میگرنی را به عنوان یکی از بیماری فراگیر، با یاری یک فرآورده مبتنی بر فرمولاسیون بومی و با استفاده از خواص گیاهان دارویی فراوری کند.

محصول دانش بنیان دیگری که در این رویداد رونمایی می گردد، در بیماری های چشمی کاربرد دارد و توسط شرکت دانش بنیان آیسان طب هادیان فراوری شده است. دستگاه اینجکتور کارتریج که برای قرار دادن لنز در داخل چشم کاربرد دارد، با فناوری بومی فعالان فناور این شرکت دانش بنیان فراوری شده است و با قیمتی یک هشتم نمونه وارداتی، نایز حوزه سلامت را به یکی از اقلام اولویت دار و فناورانه با فناوری ایران ساخت تامین می نماید.

اما محصول دیگری که در این رویداد دانش بنیان معرفی می گردد، در اندازه گیری دما کاربرد دارد. ثبت نماینده داده ایران ساخت با فناوری بومی فراوری شده و یکی از 3 دستاورد ایران ساخت قابل ارائه در رویداد نونمایی است. برچسب اندازه گیری و رصد دما ایران ساخت، که توسط شرکت دانش بنیان فراپایش امین فراوری شده است، قابلیت هایی فراتر از نمونه های مشابه خارجی دارد و می تواند احتیاج حوزه سلامت را به این محصول دانش بنیان برطرف کند.

این رویداد که با حضور صاحبان سرمایه، شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه سلامت به میزبانی مجموعه بیزمارک برگزار می گردد و به وسیله لینک ثبت نام رویداد نونمایی، علاقمندان به حضور را پذیرش می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1635

به "دانش بنیان های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می نمایند ، رونق تجاری سازی محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان های حوزه سلامت دستاوردشان را معرفی می نمایند ، رونق تجاری سازی محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید