شکایت از کیانوش جهانپور

به گزارش بالیو، بعضی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران با به راه انداختن یک کارزار از کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به قوه قضائیه شکایت کردند.

شکایت از کیانوش جهانپور

درمتن تنظیم شده این کارزار آمده است: با توجه به انتشار توییتی با محتوای توهین آمیز از سوی کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو و توهین به منتقدین نظام توزیع واکسن کرونا، ما جمعی از شهفرایندان ایرانی قصد شکایت رسمی از ایشان به دادسرای فرهنگ و رسانه را داریم.

گفتنی است متن شکایت از ایشان آماده است، اما با در نظر گرفتن قوانین، از انتشار عمومی آن خودداری می کنیم. شهفرایندانی که علاقمند به شکایت از کیانوش جهانپور هستند، لطفا به این کارزار بپیوندند.

تا به امروز بیش از چهار هزار نفر به کارزار شکایت از جهانپور پیوسته اند.

علی مجتهدزاده وکیل دادگستری که این ماجرا را پیگیری می نماید امروز در توئیتی نوشت: شکایت از جهانپور در دادسرای فرهنگ ورسانه در یکی از شعب بازپرسی ثبت شد.

کیانوش جهانپور هفته گذشته توئیتی عجیب منتشر کرد که در اینگونه برداشت می شد که به منتقدان فرایند واکسیناسیون در کشور فحاشی نموده و آنها را پفیوز خوانده است.

جهانپور پس از واکنش های تند به توئیتش گفت که منظورش منتقدان نبوده است مخاطبش مافیای واردات بوده است.

توئیت جهانپور با انتقاد اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روبه رو شد. بسیاری از کاربران خواهان برکناری او شدند اما در عمل وزیر بهداشت از این مقام وزارتخانه دفاع کرد.

سعید نمکی توئیت جهانپور را ناشی از خستگی از فشار واردگنندگان دارو دانست و گفت: من گفتم چرا خود را به دردسر می اندازی، بعضی ها در پی این هستند که ما را اذیت نمایند و ما وقتی شعر و ادبیات و طنز و هنر را می توانیم وارد گفتمان مان کنیم، دلیلی ندارد که این واژگان را استفاده کنیم. باید در کمال خونسردی توفیق عظیمی که به دست آورده ایم را پایمال نکنیم.

اما جهانپور دست بردار نبود و در ادامه به اظهار نظر خود اصرار کرد و حتی فراتر از آن را رفت و گفت که لایق بیشتر از این بودند و ادب اجازه نداده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1858

به "شکایت از کیانوش جهانپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت از کیانوش جهانپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید