طراحی مدرسه اینترنتی برای برگزاری کلاس های درس

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگار مهر، با شیوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، نبود سیستم های برخط در نظام آموزشی کشور بیشتر احساس می گردد. حال یک شرکت سامانه ای بنام همکلاس طراحی نموده است که به وسیله اینترنت، امکان برگزاری کلاس های تصویری را برای معلمان فراهم می نماید.

طراحی مدرسه اینترنتی برای برگزاری کلاس های درس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مقطع دکترا در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهندس مرکبی بنیان گذار این شرکت درباره سامانه همکلاس گفت: 7 هزار نفر در کلاس های این مدرسه اینترنتی در حال آموزش هستند.

وی در شرح امکانات سامانه همکلاس اضافه کرد: معلمان می توانند با عضویت در این سامانه و دعوت از دانش آموزان، به صورت تصویری مطالب را برای آنان بیان نمایند. هر معلم می تواند همزمان با ارائه تصویری دروس، مطالب را در تخته مجازی یادداشت و آن را به اشتراک بگذارد.

وی گفت: با باز کردن میکروفون دانش آموزان، آنها می توانند پرسش های خود را مطرح نمایند یا به پرسش های معلم پاسخ دهند. همچنین امکان استفاده از اسلاید و تصویر از قابلیت های دیگر سامانه همکلاس است.

مرکبی اعلام کرد: این سامانه بر خلاف نرم افزارهایی مانند شاد، به نرم افزارهای خارجی از جمله ادوب کانکت هیچ وابستگی ندارد تا در صورت بسته شدن، خدماتش در ایران قطع گردد.

طراح نرم افزار همکلاس گفت: با توجه به اینکه سرور سامانه همکلاس در کشور -سامانه فناوری ایران- ثبت شده، هزینه اینترنت برای کاربران نیم بها و سرعت آن در مقایسه با نرم افزارهای مبتنی بر سرور خارجی بیشتر است.

مرکبی اضافه کرد: اگر فردی به اینترنت دسترسی نداشته باشد می تواند با دریافت شماره تلفن پیش بینی شده در سامانه، به مطالب مطرح شده در کلاس گوش بدهد و اشکالات خود را مطرح کند.

وی اعلام کرد: دانش آموزان می توانند با امکاناتی که در این سامانه فراهم شده جلسات درس را ضبط و بعداً از آن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1092

به "طراحی مدرسه اینترنتی برای برگزاری کلاس های درس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدرسه اینترنتی برای برگزاری کلاس های درس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید