نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید

به گزارش بالیو، ایرنا/ براساس گزارشهای منتشر شده، نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید.

نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید

در نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری و مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و نیز جمعی از روسا و نمایندگان کمیته های اجرایی برگزار گردید، ستاد اجرایی نمایشگاه ضمن ارائه گزارشی کامل از روند پیشرفت امور و مشارکت فعالان گردشگری با برشمردن کمیته های متعدد از جمله کمیته امور استان ها، روابط عمومی و اطلاع رسانی، امور مشارکت کنندگان خارجی، امور تسهیلات و سرمایه گذاری گردشگری، نهادهای مالی گردشگری، گردشگری سلامت و امور بین الملل ذیل شورای سیاست گذاری، هماهنگی های نهایی و آنالیز آخرین اقدامات را در دستور کار قرار داد.

براساس توضیح وظایف پیشنهادی برای کمیته های تخصصی نمایشگاه گردشگری تهران، همکاری در جذب مشارکت خارجی، برنامه ریزی میزبانی و دعوت از میهمانان و سفرای خارجی برعهده کمیته امور بین الملل، جلب مشارکت کنندگان خارجی با در نظر گرفتن مصوبه وزارت صمت در مورد اختصاص 2 هزار مترمربع فضای تهاتری در بخش بین الملل و نیز هماهنگی حضور میهمانان و هیات های خارجی به وسیله کمیته امور مشارکت کنندگان خارجی و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی و تجربی در حوزه گردشگری با رویکردی نوآورانه به وسیله کمیته آموزش در نظر گرفته شده و هر یک از روسا و نمایندگان کمیته های مربوطه در این نشست ضمن ارائه گزارشی کامل از آخرین اقدامات، چالش ها و موانع پیش رو را به منظور مرتفع شدن مطرح کردند.

در این نشست بعلاوه با توجه به وظایف ذاتی تعریف شده ویژه کمتیه امور تسهیلات و سرمایه گذاری گردشگری، پیگیری حضور شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای شهر و روستاهای کشور در نمایشگاه، پیگیری برگزاری نشست شهرداران و نیز بر جلب مشارکت سرمایه گذاران تاکید و روند پیشرفت امور مورد ارزیابی نهاده شد.

کمیته گردشگری سلامت نیز درباره جلب مشارکت فعالان حوزه گردشگری سلامت کشور، تخصیص فضای یکپارچه به مشارکت کنندگان و در نهایت نسبت به حضور کارآمد و موثر فعالان حوزه گردشگری سلامت در این رویداد مهم بین المللی اعلام آمادگی کردند.

در انتها این نشست با توجه به ادغام نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی با شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، هماهنگی های نهایی درباره تعداد غرفه ها، مکان یابی و ساختار ارائه محصولات تصمیم گیری شد.

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران از تاریخ 18 الی 21 بهمن امسال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2311

به "نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید